Кривбасводоканал — лідер тижня за кількістю звернень містян

Фото: Перший Криворізький
Про це йдеться у статистиці на сайті Контак-центру Кривого Рогу 15-20.
За тиждень містяни залишили 179 заявок Кривбасводоканалу. З них, як зазначено, 169 — виконано у строк, ще 10 — протерміновані.
Лише за сьогодні, 3 червня, станом на 08:30 вже зареєстрували 3 заявки до водоканалу.
Серед питань, що турбували криворіжців:
- прочищення квартальної каналізації — 55 звернень
- низький тиск подачі холодної води у будинку — 35
- ліквідація витоку води з-під землі — 29
- ліквідація витоку води з комунікаційного колодязя — 23
- немає холодної води в будинку — 10
- ліквідація води (місце не встановлено) — 5
- низький тиск подачі води у приватних секторах — 4
- заміна та ремонт труб централізованого холодного водопостачання, прочищення системи водовідведення на прибудинкових територіях — 3
- немає води в мережі (вулиця, селище, садове товариство) — 1
Також містяни двічі зверталися з проблемою відкритих колодязів. В одному випадку вказано, що він належить Кривбасводоканалу, в іншому — власник не встановлений.
Зауважимо, якщо містяни виявили відкриті колодязі, то необхідно звертатися до Контакт-Центру за номером 15-20, який має встановити його власника та вирішити проблему.
Нагадаємо, учора, 2 червня, у Саксаганському районі Кривого Рогу прорвало трубу, через що затоплювало підвал одного з магазинів. Працівники зателефонували до Кривбасводоканалу близько 09:00, на що їм відповіли, що бригада прибуде через 15 хвилин. Проте станом на 14:00 аварійна служба не приїхала. Працівники самостійно усували наслідки пориву.
Читайте також: Хто і навіщо масово захищає Кривбасводоканал у соцмережах