Оновлено

27 березня Укрзалізниця відновила онлайн-сервіси після наймасштабнішої кібератаки

27 березня Укрзалізниця відновила онлайн-сервіси після наймасштабнішої кібератаки

Фото: Перший Криворізький

Сьогодні, 27 березня, Укрзалізниця відновила сайт та застосунок після ворожої кібератаки.

Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Укрзалізницю.

Онлайн-сервіси вдалося відновити за 89 годин безперервної роботи.

На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки протягом 20 діб.

Зауважте, що можливі тимчасові технічні перебої у роботі через пікові перевантаження сервісу.

«Попри постійні атаки ворога на інфраструктуру — офлайн і онлайн — ми продовжуємо рух та стаємо ще сильнішими», — йдеться у дописі.

Також не допустили витік жодної чутливої інформації.

Наразі усі необхідні служби працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських.

Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом.

Доповнено:

Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.

Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.

Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.

Посилання скопійовано в буфер обміну