Криворіжці найчастіше скаржилися на проблеми з водою: статистика тижня

Фото: Перший Криворізький
Станом на 11:30 18 червня у міських службах зареєстровано понад сотню звернень із різних питань. При цьому важливо зазначити, що заявки продовжують надходити і їх кількість може змінюватися.
Найбільше скарг отримали служби, які відповідають за холодне водопостачання. Зокрема, 65 заявок стосувалися ліквідації витоків холодної води із підземних мереж. Ще у 59 випадках мешканці поскаржилися на низький тиск у системі централізованого холодного водопостачання в багатоповерхівках.
Значна кількість звернень надійшла й щодо прочищення квартальної каналізації — 54 заяви. Потреба у ремонті водопровідних систем у підвальних приміщеннях стала причиною 34 звернень, а стільки ж скарг на ліквідацію витоків зафіксовано і на мережах у комунікаційних колодязях.
Відсутність холодної води в будинках мешканці зафіксували у 27 випадках. Крім того, неякісне водопостачання з низьким тиском у приватному секторі спричинило ще 5 звернень.
Окрім проблем із водою, до комунальних служб надходили звернення щодо ремонту каналізаційних систем у підвалах (15), перебоїв у роботі ліфтів (10), а також ремонту внутрішньобудинкових систем опалення та водопровідної розводки.
Не залишилися поза увагою і питання благоустрою прибудинкових територій. Мешканці зверталися з проханнями про скошування карантинних рослин (12 заявок), обрізання дерев (4), а також про прибирання та ремонт покрівель, сходових клітин, козирків і ґанків.
Окремі заявки стосувалися технічного стану електрощитових, ремонту каналізаційної внутрішньоквартирної розводки, встановлення елементів благоустрою — лавок, урн і поручнів біля під’їздів.
Також було зафіксовано кілька звернень із приводу незгоди з оплатою за водопостачання та водовідведення, що свідчить про певні проблеми у комунікації між мешканцями і управителями будинків.
Ця статистика свідчить, що найактуальніші проблеми, з якими стикаються мешканці Кривого Рогу, залишаються майже незмінними. Жителі міста неодноразово звертають увагу на те, що реагування на їхні звернення часто затягується або ж проблема виникає повторно, незважаючи на раніше виконані ремонтні роботи.