Скільки коштів з бюджету Кривого Рогу витратили на соціальну рекламу до Дня міста

Скільки коштів з бюджету Кривого Рогу витратили на соціальну рекламу до Дня міста

Фото: Перший Криворізький

До Дня міста у Кривому Розі запустили соціальну рекламну кампанію. Вона передбачала розміщення тематичних матеріалів на вулицях міста, зокрема на білбордах. За це з місцевого бюджету витратили понад 30 тисяч гривень.

Про це повідомив відділ з питань реклами виконкому Криворізької міської ради у відповіді на інформаційний запит редакції «Першого Криворізького».

На вулицях з’явилися білборди із зображеннями містян різного віку та загадковим написом «Незабаром». Такі плакати розмістили у різних районах міста — загалом на 70 рекламних конструкціях.

На реалізацію цієї кампанії з бюджету Кривого Рогу витратили 34 300 гривень. Нагадаємо, цьогоріч День міста вирішили відзначити не традиційно у травні, а у вересні.

Варто зауважити, що отримати офіційну відповідь щодо вартості соціальної рекламної кампанії до Дня міста вдалося не з першого разу. Журналістка «Першого Криворізького» двічі надсилала інформаційні запити до виконкому, однак у відповідях орган місцевої влади уникав надання конкретних цифр щодо витрат із бюджету та обсягів розміщеної реклами. Лише після повторного звернення вдалося отримати уточнену інформацію про суму, витрачену на цю кампанію.

Посилання скопійовано в буфер обміну