Скільки коштів з бюджету Кривого Рогу витратили на соціальну рекламу до Дня міста

Фото: Перший Криворізький
Про це повідомив відділ з питань реклами виконкому Криворізької міської ради у відповіді на інформаційний запит редакції «Першого Криворізького».
На вулицях з’явилися білборди із зображеннями містян різного віку та загадковим написом «Незабаром». Такі плакати розмістили у різних районах міста — загалом на 70 рекламних конструкціях.
На реалізацію цієї кампанії з бюджету Кривого Рогу витратили 34 300 гривень. Нагадаємо, цьогоріч День міста вирішили відзначити не традиційно у травні, а у вересні.
Варто зауважити, що отримати офіційну відповідь щодо вартості соціальної рекламної кампанії до Дня міста вдалося не з першого разу. Журналістка «Першого Криворізького» двічі надсилала інформаційні запити до виконкому, однак у відповідях орган місцевої влади уникав надання конкретних цифр щодо витрат із бюджету та обсягів розміщеної реклами. Лише після повторного звернення вдалося отримати уточнену інформацію про суму, витрачену на цю кампанію.