Посадовці Кривого Рогу уникають відповіді щодо виділення коштів на соцрекламу до Дня міста

Посадовці Кривого Рогу уникають відповіді щодо виділення коштів на соцрекламу до Дня міста

Фото: Перший Криворізький

Виконком Криворізької міської ради вже двічі уникає надання конкретної відповіді на інформаційні запити журналістів «Першого Криворізького» щодо обсягів та вартості соціальної реклами, що з’явилася у місті напередодні святкування Дня міста. У відповідях посадовці обмежуються загальними формулюваннями, замість того, щоб надати чіткі дані про бюджетні витрати.

Перед Днем міста на вулицях Кривого Рогу з'явилися рекламні щити з соціальною рекламою «Незабаром». 21 травня редакція «Першого Криворізького» надіслала офіційний інформаційний запит до виконкому, щоб дізнатися, хто є замовником цієї реклами, скільки коштів було на неї виділено, і в якій кількості вона була розміщена. У відповіді відділ з питань реклами повідомив, що не володіє такою інформацією.

Проте у відповідь отримали те, що відділ з питань реклами не володіє даною інформацією.

Після цього журналісти, 2 червня, направили повторний запит, у якому уточнили: хто саме фінансував розміщення соціальної реклами. У відповіді представники виконкому зазначили, що «розміщення відбулося за рахунок коштів бюджету Криворізької міської територіальної громади міста».

Якщо реклама була оплачена з бюджету громади — це бюджетне фінансування. Отже, інформація про витрати є публічною, і вона точно десь зафіксована: або у договорі, або у кошторисі, або в акті виконаних робіт.

Якщо у відповіді офіційно кажуть: «розміщення відбулося за рахунок коштів бюджету Криворізької міської територіальної громади», але одночасно заявляють, що не володіють інформацією, скільки саме коштів витратили — це порушення принципу прозорості. Ознака недобросовісного ставлення до обов’язку інформування, і, ймовірно, порушення Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Редакція «Першого Криворізького» звернулася втретє з інформаційним запит, щоб з'ясувати конкретну суму бюджетних витрат, кількість рекламних носіїв і які саме департаменти або управління відповідальні за реалізацію цієї інформаційної кампанії.

Посилання скопійовано в буфер обміну