Що найбільше турбує криворіжців: статистика звернень за минулий місяць

Що найбільше турбує криворіжців: статистика звернень за минулий місяць

Фото: Перший Криворізький

За останній місяць у контакт-центр 15-20 Кривого Рогу надійшло 1439 звернень у розділі «Послуги мешканцям будинку». Криворіжці найчастіше зверталися щодо питань комунального обслуговування житлових будинків, більшість з яких стосуються аварійних ситуацій із каналізацією, водопостачанням та витоками.

Лідером звернень стала прочистка квартальної каналізації — із таким питанням звернулися 208 разів.

На другому місці — скарги на низький тиск у системі централізованого холодного водопостачання в будинках — 183 звернення.

Також мешканці активно повідомляли про витоки води:
  • з-під землі — 140 звернень,
  • із комунікаційних колодязів — 112 звернень,
  • з невстановлених місць — 36 звернень.
Суттєвою проблемою залишається стан підвальних комунікацій — 92 звернення стосувалися ремонту каналізаційної системи у підвалах, 76 — водопровідної системи.

Крім цього, криворіжці повідомляли про:
  • відсутність холодного водопостачання — 62 звернення,
  • ремонт покрівель — 66,
  • відновлення благоустрою після ремонтів — загалом понад 80 звернень у різних категоріях (теплопостачання, водопостачання, газопостачання, електропостачання),
  • неякісне водопостачання в приватному секторі — 38 звернень,
  • проблеми з ліфтами — 30 звернень (у тому числі поломки та перебої в роботі),
  • несвоєчасне прибирання прибудинкових територій — 24 звернення.
Мешканці також повідомляли про потребу в обрізці дерев, дератизації й дезінсекції підвалів, ремонті козирків, сходових клітин та освітлення в будинках.

Водночас мешканці Кривого Рогу відзначають як позитивний, так і негативний досвід опрацювання своїх звернень. Криворіжці повідомляють, що не всі звернення обробляються вчасно: інколи спостерігаються затримки у виїзді бригад, недостатня увага до скарг або повторне виникнення проблем через неякісний ремонт.

Також є випадки, коли мешканці змушені повторно звертатися через подовження термінів усунення несправностей.

Нагадаємо, що 2 червня у Саксаганському районі Кривого Рогу прорвало трубу, через що затопило підвал одного з магазинів.

Посилання скопійовано в буфер обміну