Що найбільше турбує криворіжців: статистика звернень за минулий місяць
Фото: Перший Криворізький
Лідером звернень стала прочистка квартальної каналізації — із таким питанням звернулися 208 разів.
На другому місці — скарги на низький тиск у системі централізованого холодного водопостачання в будинках — 183 звернення.
Також мешканці активно повідомляли про витоки води:
- з-під землі — 140 звернень,
- із комунікаційних колодязів — 112 звернень,
- з невстановлених місць — 36 звернень.
Крім цього, криворіжці повідомляли про:
- відсутність холодного водопостачання — 62 звернення,
- ремонт покрівель — 66,
- відновлення благоустрою після ремонтів — загалом понад 80 звернень у різних категоріях (теплопостачання, водопостачання, газопостачання, електропостачання),
- неякісне водопостачання в приватному секторі — 38 звернень,
- проблеми з ліфтами — 30 звернень (у тому числі поломки та перебої в роботі),
- несвоєчасне прибирання прибудинкових територій — 24 звернення.
Водночас мешканці Кривого Рогу відзначають як позитивний, так і негативний досвід опрацювання своїх звернень. Криворіжці повідомляють, що не всі звернення обробляються вчасно: інколи спостерігаються затримки у виїзді бригад, недостатня увага до скарг або повторне виникнення проблем через неякісний ремонт.
Також є випадки, коли мешканці змушені повторно звертатися через подовження термінів усунення несправностей.
Нагадаємо, що 2 червня у Саксаганському районі Кривого Рогу прорвало трубу, через що затопило підвал одного з магазинів.