Актуальне

Робота в офісі Кривий Ріг: які вакансії пропонують містянам

Робота в офісі Кривий Ріг: які вакансії пропонують містянам

Фото: Перший Криворізький

Роботодавці Кривого Рогу пропонують містянам низку вакансії на роботу в офісах.

Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Єдиний портал вакансій.

Довгинцівський районний суд потребує секретаря судового засідання:

  • вимоги до кандидата: освіта молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Право», «Правознавство» чи «Міжнародне право»; без вимог до досвіду роботи; вільне володіння державною мовою;
  • зарплата: посадовий оклад - 11 362 гривні + надбавки, виплати, премії
  • строкове призначення — на час відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника;
  • за додатковою інформацією звертайтеся до суду за адресою вулиця Леоніда Бородича, 3/32 з 09:00 до 16:00.

Компанія Кривбаспромремонт запрошує на роботу офіс-менеджера:

  • опис роботи: організація робочого простору в офісі; прийом і обробка телефонних викликів та кореспонденції; координація зустрічей та переговорів; підтримка документообігу; ведення обліку офісного обладнання та приладдя;
  • вимоги до кандидата: досвід роботи від 1 року; відмінні комунікативні навички; висока організованість та уважність до деталей; вміння працювати в команді;
  • зарплата: 15 000 гривень.

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради пропонує вакансію діловода, архіваріуса:

опис роботи:

  • забезпечувати своєчасне виконання рішень міської ради та її виконкому, розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції управління;
  • підготовка аналітичних матеріалів, інформацій, довідок;
  • забезпечення зберігання реєстраційних справ управління;
  • ділове листування з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до компетенції відділу організаційної роботи;
  • ведення діловодства та контроль за виконанням службових документів;
  • підготовка проєктів розпоряджень та рішень;
  • виявляти невідповідності між документами, що були отримані, та описом до них,
  • готувати звернення до територіальних органів Міністерства юстиції України щодо порушення вимог формування реєстраційних справ;
  • пошук реєстраційних справ,
  • прийом інформаційних запитів, їх аналіз та надання відповіді;
  • готувати Подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету;

вимоги до кандидата: вища освіта не нижче бакалавра, вільне володіння державною мовою;

зарплата: 16 000 гривень.

Компанія НВП Бест Лайн шукає діловода:

  • опис роботи: оформлення та ведення документообігу на виробничій дільниці; ведення табелю обліку робочого часу виробничої дільниці; оформлення заявок, складання листів, актів виконаних робіт, документації на переміщення товарів тощо;
  • вимоги до кандидата: досвід роботи від 2 років; вища освіта; відмінні організаційні навички; навички роботи в 1С 8.3 УПП; висока відповідальність, уважність до деталей;
  • зарплата: 23 670 гривень.
  • за додатковою інформацією звертайтеся до відділу кадрів за телефоном: 067?557?56?17, дзвінки приймаються в робочі дні з 8:30 до 16:00.

Читайте також: Робота з офіційним бронюванням: кого шукає Кривбасводоканал

Посилання скопійовано в буфер обміну