Як містянам звернутися до «Криворізької теплоцентралі»: телефони, графік, адреси

Як містянам звернутися до «Криворізької теплоцентралі»: телефони, графік, адреси

Фото: АТ «Криворізька теплоцентраль»

АТ «Криворізька теплоцентраль» оприлюднило інформацію про те, як містяни можуть звернутися для подання заявок, скарг, пропозицій та отримання консультацій.

Про це йдеться в telegram-каналі «Криворізької теплоцентралі».

Зателефонувати до диспетчерського пункту:
  • 096-047-10-69 – Північний експлуатаційний район;
  • 098-507-01-26 – Східний експлуатаційний район
Прийти на особистий прийом (Кривий Ріг, вул. Електрична, 5):
  • Понеділок: 8:00-12:00;
  • Вівторок: 13:00-19:00;
  • Середа: 8:00-12:00;
  • Четвер: 13:00-19:00;
  • П’ятниця: 8:00-12:00.
Прийом здійснюється у кабінетах 30, 108, 109, 20 та 31.
  • Відділ збуту теплової енергії (каб. 7): понеділок 9:00-11:00, середа 15:00-17:00;
  • Відділ по роботі зі споживачами (каб. 2): понеділок 9:00-11:00, середа 15:00-17:00.
Прийти на прийом до начальника району:
  • Північний район (Покровський р-н): понеділок 15:00-16:00;
  • Східний район (Саксаганський, Довгинцівський р-ни): вівторок 13:00-14:00;
  • Південний район (Інгулецький р-н): середа 9:00-10:00.
Запис на прийом до керівництва:
  • Директор технічний та Директор комерційний: за тел. (056)-499-01-73.
Звернутися з письмовим зверненням:
  • Поштова адреса, куди можна надіслати лист: 50014, м. Кривий Ріг, вул. Електрична, 1;
  • Також можна залишити звернення у скриньці за цією адресою.
Цілодобова гаряча лінія:
  • +38(067)566-96-86.
Також працює чат із головами ОСББ та ЖБК у Telegram.

Читайте також: у Криворізькій теплоцентралі надали роз’яснення щодо перерахунку за неякісне опалення.

Посилання скопійовано в буфер обміну