У Криворізькій теплоцентралі надали роз’яснення щодо перерахунку за неякісне опалення

Фото: Перший Криворізький
Споживач має право на зменшення в установленому законодавством порядку розміру плати за послугу з постачання теплової енергії в разі:
- її ненадання;
- надання не в повному обсязі;
- зниження її якості.
Читайте також: Криворізька Теплоцентраль прибрала обіцянку скасувати платежі за неякісне опалення, яку пізніше знов опублікувала
Згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги», отримуючи неякісне опалення, споживач має право викликати виконавця комунальних послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг.
Виконавець комунальної послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача.
У свою чергу, у разі неприбуття виконавця комунальної послуги в установлений строк такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях – якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом або надається особисто.
Акт-претензія повинен містити інформацію про те:
- в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги;
- дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості.
Перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача відповідного багатоквартирного будинку, здійснюється для усіх споживачів такого будинку, яким була надана послуга невідповідної якості.
Таким чином, достатньо направлення акту-претензії від одного споживача (голови ОСББ/співвласника багатоквартирного будинку).
Акт-претензія повинен бути заповнений за формою та зразком, які опубліковані на сайті Криворізької теплоцентралі. Дублюємо документи тут:

