Фото:
Укрзалізниця
За підсумками 2024 року 86% залізничних квитків в Україні було придбано онлайн. Це рекордний показник, який демонструє стабільне зростання популярності цифрових сервісів «Укрзалізниці».
Про це йдеться в telegram-каналі «Укрзалізниці».
Попит на онлайн-квитки зростає щороку:
Окрім зручності, швидкості та доступності, цифрові канали продажу квитків дозволяють уникнути черг і мінімізувати ризики, пов’язані з фізичним контактом. Особливо стрімке зростання відбувається через застосунок «Укрзалізниці»:
- У 2023 році через нього було продано 28% квитків;
- У 2024 році цей показник зріс до 46%.
Також у 2024 році більш ніж удвічі зросла кількість квитків, придбаних для перевезення тварин. Якщо у 2023 році таких квитків було 64 тисячі, то у 2024-му — вже 142 тисячі. Це говорить про те, що українці все частіше подорожують разом із домашніми улюбленцями та користуються можливостями залізничного транспорту для комфортного перевезення тварин.
«Укрзалізниця» продовжує вдосконалювати свої онлайн-сервіси та найближчим часом анонсує нові функції, які ще більше спростять процес купівлі квитків і подорожей.
Нагадаємо, у 2024 році серед пасажирів
зріс рівень задоволення послугами «Укрзалізниці».