У 2024 році серед пасажирів зріс рівень задоволення послугами Укрзалізниці: на скільки
Фото: Перший Криворізький
Про це йдеться у Telegram-каналі Укрзалізниці.
Читайте також: Укрзалізниця вдвічі збільшила ліміти інтернету в поїздах Інтерсіті
Оцінювання рівня задоволеності послугами (NPS) пасажирських перевезень у далекому сполученні за підсумками 2024 року робили через застосунок Укрзалізниці.
Пасажири, які придбали квиток у застосунку, після завершення поїздки отримують push-сповіщення з проханням оцінити поїздку та, за бажанням, залишити відгук.
Отримані відгуки та звернення опрацьовують, аби виявити поточні проблеми та в подальшому покращити якість послуг та сервісів.
Найвищий рівень задоволеності поїздками у 2024 році зафіксували серед пасажирів:
- дитячих вагонів — 94%;
- жіночих вагонів — 83%.
Пасажири, які подорожують у модернізованих плацкартних вагонах, також високо оцінюють якість поїздок Укрзалізницею.