У 2024 році серед пасажирів зріс рівень задоволення послугами Укрзалізниці: на скільки

У 2024 році серед пасажирів зріс рівень задоволення послугами Укрзалізниці: на скільки

Фото: Перший Криворізький

У 2024 році серед пасажирів Укрзалізниці збільшився рівень задоволеності поїздками. Цей показник становить 67 %, що на 4 % більше у порівнянні з минулим роком.

Про це йдеться у Telegram-каналі Укрзалізниці.

Читайте також: Укрзалізниця вдвічі збільшила ліміти інтернету в поїздах Інтерсіті

Оцінювання рівня задоволеності послугами (NPS) пасажирських перевезень у далекому сполученні за підсумками 2024 року робили через застосунок Укрзалізниці.

Пасажири, які придбали квиток у застосунку, після завершення поїздки отримують push-сповіщення з проханням оцінити поїздку та, за бажанням, залишити відгук.

Отримані відгуки та звернення опрацьовують, аби виявити поточні проблеми та в подальшому покращити якість послуг та сервісів.

Найвищий рівень задоволеності поїздками у 2024 році зафіксували серед пасажирів:
  • дитячих вагонів — 94%;
  • жіночих вагонів — 83%.

Пасажири, які подорожують у модернізованих плацкартних вагонах, також високо оцінюють якість поїздок Укрзалізницею.

Посилання скопійовано в буфер обміну