Випуск комп’ютерної гри про ядерну ескалацію в день удару по Дніпру

Випуск комп’ютерної гри про ядерну ескалацію в день удару по Дніпру

Фото: Перший Криворізький

21 листопада Росія вдарила ракетою по місту Дніпро, застосувавши нову балістичну зброю. У той самий день російські розробники випустили комп’ютерну гру ICBM: Escalation. Ця гра пропонує гравцям взяти на себе роль лідера, який будує ядерний арсенал і веде військові кампанії проти інших країн. У контексті агресивної зовнішньої політики Росії подібний збіг викликає глибоке занепокоєння.

Інформаційна картинка про нову комп’ютерну гру російського розробника, сюжет якої розгортається в умовах глобальної війни. У тексті згадується, що гра вийшла в день, коли російські війська завдали удару по Дніпру. На зображенні обкладинка гри ICBM: Escala

Опис гри та її ідеологічний підтекст

ICBM: Escalation презентується як стратегічна гра, що симулює глобальні військові конфлікти. Гравцям пропонують створювати міжконтинентальні балістичні ракети, атомні підводні човни, стратегічні бомбардувальники та вести ядерну війну між фракціями, які охоплюють весь континент для перемоги.

Випуск такої гри на тлі реальних воєнних злочинів Росії важко сприймати як простий збіг. Розробники з РФ продовжують стратегію Кремля із залякування світової спільноти й спроби нав’язати думку, що ескалація конфліктів і демонстрація військової сили є нормальними явищами.

Читайте також: Маніпуляції Кремля: удар по Дніпру і спроби його виправдати

Мета випуску

  1. Пропагандистський ефект. Культура та мистецтво часто використовуються для підтримки певного ідеологічного наративу. ICBM: Escalation може бути способом просування ідеї військової могутності Росії. Так росіяни демонструють ядерний потенціал, бо вважають його інструментом впливу.
  2. Психологічний вплив. Подібні продукти формують ставлення до військової агресії як до прийнятного явища, особливо серед молоді.

Чи існують ігри поза політикою

Ігри можуть бути просто розвагою або мистецтвом, яке не залежить від політичного контексту. Однак росіяни давно використовують комп’ютерні ігри як засіб пропаганди.

Фото: Владислав Нестеренко

Редактор: Софія Скиба

Посилання скопійовано в буфер обміну