Хто ремонтує мости у Кривому Розі

Хто ремонтує мости у Кривому Розі

Фото: Перший Криворізький

Криворізькі чиновники за останні два роки оголосили кілька тендерів на поточний ремонт мостів. Серед учасників — місцеві і київські фірми.

Інформація про це розміщена на сайті держзакупівель Prozorro.

Міст на Електрозаводській

5 травня 2023 року Департамент розвитку інфраструктури міста (ДРІМ) оголосив відкриті торги на поточний ремонт мосту №33 на вулиці Електрозаводській. Очікувана вартість становила 3 050 000 гривень.

За ці кошти підрядник мав виконати такі роботи:
  • Демонтаж асфальтобетону та залізобетонних покриттів
  • Видалення деформаційних швів мосту
  • Перевезення металоконструкцій і сміття на відстань до 15 км
  • Підготовка та захист бетонних поверхонь від корозії
  • Свердління отворів та встановлення анкерних болтів
  • Монтаж деформаційних швів
  • Укладання нового асфальтобетонного покриття товщиною 10 см
В аукціоні взяли участь дві фірми. Київська «Санторіс» з пропозицією у 2 949 859,44 грн та криворізька «Херсонський альянс будівництва» з 3 048 006,20 гривень.

Переможницею стала «Санторіс», з нею уклали договір 19 травня. Згідно з умовами договору, якість ремонту повинна забезпечити експлуатацію моста протягом 2 років.

«Санторіс» зареєстрована у серпні 2018 року. Цьогоріч не брала участі в аукціонах на Prozorro, у 2023 році отримала держзамовлень на суму у 74 469 326 грн.

Міст на Каспійській

6 травня 2024 року ДРІМ оголосив торги на поточний ремонт мосту №27 на вулиці Каспійській. Очікувана вартість становила 1 950 000 гривень.

Згідно з тендерною документацією, серед інших видів робіт, підрядник мав виконати такі:
  • Демонтаж та збереження 70% металевих перил — 84,4 м
  • Демонтаж металевих бар'єрів — 74 м
  • Ручне розбирання асфальтобетону на тротуарах — 12 м?
  • Демонтаж захисного шару бетону — 17,22 м?
  • Демонтаж закладних деталей перильних огорож — 0,775 т
  • Демонтаж бетонних тротуарів — 22,05 м?
  • Завантаження сміття та перевезення на 15 км — 93,9 т
  • Гідроізоляція балок — 105 м?
  • Армування підстилаючих шарів (арматура) — 2,096 т
  • Укладання монолітних тротуарів — 36,1 м?
  • Улаштування деформаційних швів — 0,377 т
  • Встановлення нових бар'єрних огорож — 82 м
  • Виготовлення і монтаж перильних огорож — 1,817 т
  • Очищення та фарбування металевих огорож — 98,4 м?
  • Виготовлення та монтаж нових перил (30%) — 0,826 т
  • Розробка ґрунту та перевезення — 57,6 т
  • Гідроізоляція залізобетонних конструкцій — 12 м?
  • Укладання щебеневої основи — 10,8 м?
  • Свердління отворів у бетоні та встановлення водовідвідних труб — 12 шт.

Єдиним учасником та переможцем став «Херсонський альянс будівництва».

Згідно з даними аналітичної платформи Youcontrol, фірма зареєстрована у жовтні 2018 року у Кривому Розі. Засновниками є двоє криворіжців — Ігор Сікан та Євген Білий. Останній — колишній керівник ТОВ «Вайт», яке цьогоріч отримало держзамовлення від Управління капітального будівництва Кривого Рогу на ліквідацію аварій у житлових будинках, пошкоджених через російські атаки.



У 2024 році «Херсонський альянс будівництва» отримав держзамовлень на загальну суму у 138 мільйонів 476 тисячу 152 гривень.

2 серпня у договір щодо поточного ремонту мосту на вулиці Каспійській внесли зміни — зменшити суму на 512 7З0,24 грн через зменшення видатків у замовника.

Втім вже 28 серпня з’явилось оголошення про пряму закупівлю на поточний ремонт мосту на Каспійській вартістю 515 746,78 гривень. Виконавець — «Херсонський альянс будівництва».

Виконати роботи підрядник має до 1 жовтня 2024 року.

Скасований тендер

Також у квітні 2024 року ДРІМ оголосив торги на поточний ремонт мосту №6 через річку Саксагань у селі Божедарівка очікуваною вартістю 7 110 000 гривень.
Втім вже 7 травня через скорочення бюджету, на основі рішення Криворізької міськради, замовник скасував торги.

Посилання скопійовано в буфер обміну