У Кривому Розі замовники послуг оцінили роботу «Візи» за червень: які результати
Фото: Перший Криворізький
Про це йдеться на сайті Криворізької міської ради.
Участь в опитуванні через сервіс «Активний громадянин» вебпорталу ЦНАП «Віза» взяли 205 активних громадян.
Отже, 98 % респондентів відповіли, що прийом в Центрі «Віза» здійснюється згідно з графіком його роботи, а 97 % — отримують всі адміністративні послуги, які їм необхідні.
На запитання щодо місця розташування інформації, необхідної для отримання адміністративної послуги респонденти надали такі відповіді:
- 40,7 % - на сайті Центру «Віза» (Центр «Дії»);
- 39,9 % - на інформаційних стендах;
- 19,4 % - в інформаційних терміналах.
Також, 98 % вважають що, інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги є вичерпною.
99 % активних громадян відповіли, що додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством) не вимагаються.
97 % зазначили, що їм не пропонували самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги.
На запитання «Які основні проблеми в сфері надання адміністративних послуг?» респонденти відповіли:
- 93 % - проблеми відсутні;
- 2,3 % - наявність черг в Центрі;
- 1,9 % - зазначили інше;
- по 0,9 % - незручний графік роботи Центру та незручне місце розташування Центру;
- по 0,5 % - не консультують з питань надання адмінпослуг та не дотримуються строків надання адмінпослуги.
Респонденти оцінили рівень обслуговування в Центрі «Віза»:
- 87 % - на відмінно;
- 10 % - дуже добре;
- 2 % - добре;
- 1 % - задовільно.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".