Які результати роботи криворізького Контакт-центру 1520 у травні

Які результати роботи криворізького Контакт-центру 1520 у травні

Фото: Перший Криворізький

Електронний сервіс Контакт-центр 1520 виконує роботу з прийому повідомлень від криворіжців з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання. Які результати роботи Контакт-центру в травні – читайте в матеріалі.

Про це йдеться на сайті Криворізької міської ради.

Найпоширенішим засобом зв’язку з нами є телефонний дзвінок на номери 15-20 (тільки "Київстар"), (056) 499-15-20 (усі оператори, у тому числі стаціонарного зв'язку).

Так, у травні поточного року працівники Контакт-центру 1520 опрацювали більше 11 тисяч телефонних дзвінків, з яких:
  • вхідних – 6,6 тисяч;
  • вихідних – 5,2 тисяч.

Таким способом зареєстрували 2724 заявки. По іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонної розмови.

Сайт Контакт-центру 1520 також користується популярністю. Загальна чисельність відвідувань сайту за звітній місяць склала — 4 тисячі.

За допомогою нього користувачі самостійно створили 390 заявок через свої особисті кабінети. Крім цього, на сайті публікується інформація надавачів житлово-комунальних послуг про проведення ними ремонтних робіт (у травні розміщено 297 таких заходів).

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".

Посилання скопійовано в буфер обміну