«Контакт-центр 1520»: з чим звертались криворіжці у квітні

«Контакт-центр 1520»: з чим звертались криворіжці у квітні

Фото: Freepik (ілюстрація)

У квітні криворіжці зателефонували більше 12 тисяч разів до Контакт-центру, у результаті зареєстровано 2 860 заявок, за іншими зверненнями надавались консультації.

Про це повідомляє виконком Криворізької міської ради на сайті.

Найбільше за місяць звертались з питаннями про водопостачання та водовідведення — 40%, 7% — відновлення зовнішнього освітлення, 4% — стан контейнерних майданчиків.

Окрім того, захисників та захисниць турбують питання щодо призначення та виплати соціальних та матеріальних допомог, а також призначення та виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг, медичного забезпечення, зокрема, безкоштовного зубопротезування, тощо.

Звернутись до контакт-центру можна:

  • за номером телефону 15-20
  • на онлайн прийомах керівників органів місцевого самоврядування

Читайте також: Графік проведення онлайн-прийомів Контакт-центру Кривого Рогу у травні.

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".

Посилання скопійовано в буфер обміну