Що найбільше хвилювало криворіжців у березні: дані контакт-центру

Що найбільше хвилювало криворіжців у березні: дані контакт-центру

Фото: Canva

Теплопостачання, водопостачання та відновлення зовнішнього освітлення: найпопулярніші питання мешканців Кривого Рогу до Контакт-центру.

Про це йдеться на офіційному сайті Криворізької міськради.

У березні поточного року до Контакт-центру зателефонували майже 13 тисяч криворіжців, зареєстровано 3732 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення.

Майже 87% заявок складених у березні надійшли через короткий номер 1520. 0,4% заявок були створені під час онлайн-приймів керівників органів місцевого самоврядування. 12,8% (478) заявок — оформлені самостійно заявниками через особистий кабінет на сайті Спілкуйся-КР.

Найбільш актуальними у березні були такі питання:
  • теплопостачання будинків – 35%;
  • водопостачання та водовідведення - 18%;
  • відновлення зовнішнього освітлення – 6,5%;
  • благоустрою територій та стану контейнерних майданчиків – 6,5%;
  • стану доріг – 2,2%;
  • роботи громадського транспорту – 2%.

Також були питання щодо життєдіяльності під час воєнного стану:ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд.

А також про роботу об’єктів бізнесу, соціальної підтримки, охорони здоров’я, стану комунікаційних колодязів та інші.

Читайте також: Мешканцям певних вулиць Кривого Рогу радять зробити запас питної води: чому

Посилання скопійовано в буфер обміну