Що найбільше хвилювало криворіжців у березні: дані контакт-центру
Фото: Canva
Про це йдеться на офіційному сайті Криворізької міськради.
У березні поточного року до Контакт-центру зателефонували майже 13 тисяч криворіжців, зареєстровано 3732 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення.
Майже 87% заявок складених у березні надійшли через короткий номер 1520. 0,4% заявок були створені під час онлайн-приймів керівників органів місцевого самоврядування. 12,8% (478) заявок — оформлені самостійно заявниками через особистий кабінет на сайті Спілкуйся-КР.
Найбільш актуальними у березні були такі питання:
- теплопостачання будинків – 35%;
- водопостачання та водовідведення - 18%;
- відновлення зовнішнього освітлення – 6,5%;
- благоустрою територій та стану контейнерних майданчиків – 6,5%;
- стану доріг – 2,2%;
- роботи громадського транспорту – 2%.
Також були питання щодо життєдіяльності під час воєнного стану:ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд.
А також про роботу об’єктів бізнесу, соціальної підтримки, охорони здоров’я, стану комунікаційних колодязів та інші.
Читайте також: Мешканцям певних вулиць Кривого Рогу радять зробити запас питної води: чому