З якими питаннями найчастіше звертались криворіжці до контакт-центру у січні
![З якими питаннями найчастіше звертались криворіжці до контакт-центру у січні З якими питаннями найчастіше звертались криворіжці до контакт-центру у січні](https://img.1kr.ua/news_files/news/8d1db23b/5648758c/607155_e5569419d434fe1d859d9ca350acb7fedf91bc2c8c11a2e8386bc925567d3adb1707499482.jpg)
Фото: Freepik (ілюстрація)
Про це йдеться на сайті виконавчого комітету Криворізької міської ради.
З 15 тисяч звернень зареєстрували більше 5 тисяч заявок. За іншими дзвінкам надали консультації під час телефонного звернення.
Наразі 58% січневих заявок виконано, інші перебувають у процесі виконання.
Найбільш актуальними у січні були наступні питання:
- теплопостачання будинків — 42%;
- водопостачання та водовідведення — 15%;
- відновлення зовнішнього освітлення — 8%;
- благоустрою — 2,5%;
- життєдіяльності під час військового стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо) — 1,2%.
За перший місяць 2024 року проведено 14 онлайн-прийомів керівниками органів місцевого самоврядування. Під час яких до посадових осіб звернулись 83 заявника, які отримали фахові консультації. Також оформлено 11 заявок.
Звернутись до Контакт-центру можна:
щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами:
- 1520 («Київстар»),
- (056) 499-1520 (для інших операторів);