З якими питаннями найчастіше звертались криворіжці до контакт-центру у січні

З якими питаннями найчастіше звертались криворіжці до контакт-центру у січні

Фото: Freepik (ілюстрація)

За січень 2024 року до контакт-центру звернулось понад 15 тисяч криворіжців. Найчастіше зверталися з питаннями про теплопостачання та водопостачання.

Про це йдеться на сайті виконавчого комітету Криворізької міської ради.

З 15 тисяч звернень зареєстрували більше 5 тисяч заявок. За іншими дзвінкам надали консультації під час телефонного звернення.

Наразі 58% січневих заявок виконано, інші перебувають у процесі виконання.

Найбільш актуальними у січні були наступні питання:
  • теплопостачання будинків — 42%;
  • водопостачання та водовідведення — 15%;
  • відновлення зовнішнього освітлення — 8%;
  • благоустрою — 2,5%;
  • життєдіяльності під час військового стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо) — 1,2%.
Фіксувалися також питання роботи транспорту (1%), стану доріг (1%) і контейнерних майданчиків (0,7%), роботи бізнесу (0,5%), соціальної підтримки (0,5%) і медичного обслуговування мешканців (0,4%) та інші.

За перший місяць 2024 року проведено 14 онлайн-прийомів керівниками органів місцевого самоврядування. Під час яких до посадових осіб звернулись 83 заявника, які отримали фахові консультації. Також оформлено 11 заявок.

Звернутись до Контакт-центру можна:
щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами:
  • 1520 («Київстар»),
  • (056) 499-1520 (для інших операторів);
цілодобово — на сайті

Посилання скопійовано в буфер обміну