Що робити криворіжцям у випадку надання неякісних комунальних послуг

Що робити криворіжцям у випадку надання неякісних комунальних послуг

Фото: Перший Криворізький

У випадку, коли комунальні послуги не відповідають встановленим стандартам, мешканцям Кривого Рогу слід звертатися до виконавців.

Перерахунок вартості послуг стосується тепла, водопостачання та водовідведення, а також управління побутовими відходами.

Про це інформує Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України у Facebook.

Кабінет Міністрів України затвердив постанову щодо здійснення перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, часткового надання або постачання невідповідної якості.

Перерахунок вартості послуг відбувається при відхиленні від встановлених норм законодавством та угодами.

Зокрема:
  • зниження температури теплоносія та гарячої води, а також невідповідність їх тиску;
  • зниження температури повітря у приміщеннях споживача, якщо є договір з обслуговування внутрішньобудинкових систем;
  • наявність перерв у наданні послуг, у тому числі через перевищення строків проведення ремонтних робіт;
  • невідповідність якості води державним санітарним нормам і правилам;
  • порушення графіку вивезення побутових відходів тощо.
Виконавець повинен протягом місяця після розрахункового періоду самостійно провести перерахунок та сплатити споживачеві штраф відповідно до законодавства або угоди.

Якщо ж споживач подає претензію, то перерахунок здійснюється протягом місяця від дати ухвалення рішення щодо вирішення проблеми.

Якщо претензія надійшла від мешканця багатоквартирного будинку, то перерахунок здійснюється для усіх споживачів даного будинку.

Необхідно зауважити, що даний порядок здійснюється незалежно від наявності боргу. Сума перерахунку та штрафу зараховується на погашення боргу або оплату майбутніх платежів.

Постанова не здійснюється на тимчасово окупованих територіях та територіях бойових дій.

Посилання скопійовано в буфер обміну