Укрзалізниця запустила претензійне повернення квитків онлайн: що треба знати криворіжцям
Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє Укрзалізниця у своєму Telegram-каналі.
Претензійне повернення квитків – повернення тоді, коли онлайн ця функція вже закрита або взагалі недоступна.
Повернення можна зробити з будь-якої точки світу – достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-зв’язок
Щоб оформити електронну версію заяви необхідно:
- перейти за посиланням;
- обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
- дочекатись результатів розгляду заяви.
Оформлення претензійного повернення квитків можливе лише за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
- якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Укрзалізниця також додала, що повернення паперових квитків, які придбані у касі, стане доступним пізніше