Що робити криворіжцям, які помилились і сплатили за світло на чужий особовий рахунок

Що робити криворіжцям, які помилились і сплатили за світло на чужий особовий рахунок

Фото: Перший Криворізький

Криворіжці, які помилились і сплатили за світло на чужий особовий рахунок, швидко можуть виправити ситуацію та перевести сплачені кошти на вірний особовий рахунок.

Про це повідомляє електропостачальник YASNO.

«Зрозуміти, що кошти були сплачені не на той особовий рахунок, клієнт може, якщо після оплати він отримав смс-повідомлення від YASNO про все ще наявний борг або якщо після оплати рахунка кошти, які були сплачені, не відображаються в Особистому кабінеті», — йдеться в повідомленні.

Щоб перевести кошти з чужого особового рахунка на свій, необхідно звернутись до YASNO, надіславши на пошту [email protected] скан-копії:

  • заяви на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок (форма довільна, але обов’язково зазначити особовий рахунок, на який варто перевести кошти);
  • документу, що підтверджує вашу особу (наприклад, паспорт (1 сторінка);
  • квитанцію про проведену оплату (у разі, якщо в квитанції не вказано ПІБ платника, а лише номер банківської карти, то необхідно також надати підтвердження власника картки).
Після цього, фахівці опрацюють звернення та протягом 2-3 днів, лише за наявності усіх наданих вище документів, кошти будуть повернені на особовий рахунок клієнта, котрий помилився.

Переконатись у зарахуванні коштів на свій особовий рахунок клієнт зможе, скориставшись Особистим кабінетом YASNO.

А клієнт, котрий кошти помилково отримав на свій рахунок буде сповіщений YASNO про зняття з його рахунка, помилково отриманих коштів.

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького"


Посилання скопійовано в буфер обміну