4 роки від обстеження до ремонту — хто оновить станцію швидкісного в Кривому Розі
Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє «Перший Криворізький», посилаючись на сайт держзакупівель Prozorro.
Уже багато років криворіжці споглядають, як руйнується станція швидкісного трамваю «Зарічна». У кінці лютого 2019 року фахівці КП «Швидкісний трамвай» оголосили тендер на розробку робочого проєкту «Капітальний ремонт станції “Зарічна”». На це з бюджету підприємство виділило 400 тисяч гривень.
Тендер виграв єдиний учасник — приватне підприємство «Архітектурне бюро “Брама”», яке запропонувало розробити проєкт за 378 767 гривень.
Згідно з даними аналітичної системи YouControl, засновницею підприємства є Вікторія Харенко.
У липні 2019 року комунальне підприємство замовило основне (детальне) обстеження технічного стану конструкцій станції «Зарічна». Перемогу в тендері здобуло ТОВ «Азов-Гаррет» із ціновою пропозицією у 26 900 гривень.
Засновником фірми вказаний Валерій Баранов. До повномасштабного вторгнення вона співпрацювала з комунальними підприємствами Маріуполя і Краматорська, а вже з другої половини 2022 року виграла тендери в Бородянській селищній раді, Вільхівській сільраді (Харківська область) і Тростянецькій міськраді (Сумська область).
У березні 2020 року КП «Швидкісний трамвай» провело закупівлю на експертизу робочого проєкту «Капітальний ремонт станції швидкісного трамвая “Зарічна”». Договір уклали з державним підприємством «Спеціалізована державна експертна організація — Центральна служба Української державної будівельної експертизи» філія ДП «Укрдержбудекспертиза». Вартість закупівлі становила 64 573,20 гривні.
У червні 2021 року «Швидкісний трамвай» провів закупівлю без використання електронної системи на розробку робочого проєкту «Капітальний ремонт станції швидкісного трамвая “Зарічна”», з коригуванням проєктно-кошторисної документації та проходженням експертизи.
Договір уклали з приватним підприємством «Архітектурне бюро “Брама”» на суму 69 550 гривень, але вже в липні внесли зміни в договір у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, і зменшили вартість до 52 000 гривень.
На цю суму фірма має провести ряд робіт:
- улаштування монолітним полікарбонатом сталевих рам промислових будівель ліхтарних;
- очищення металевих конструкцій від корозії металевими щітками;
- фарбування суриком за 1 раз раніше пофарбованих металевих поверхонь площею до 0,25 кв. м;
- герметизацію швів і стиків бітумною стрічкою та інше.
У договорі вказано, що ФОП гарантує якість наданих послуг і можливість експлуатації об’єкта впродовж гарантійного терміну, який становить один рік.
У додатку розписано, що прямі витрати становлять 117 317,43 гривні, загальновиробничі витрати — 64 237,20 гривні, кошторисний прибуток — 11 851,84 гривні, єдиний податок — 9 555,51 гривні. Фірма має виконати роботи до 20 грудня 2023 року.
Аналітична система YouControl звертає увагу на широкий перелік зареєстрованих видів діяльності (32) ФОП Заєць Іван Сергійович і недостатній строк його існування (дата реєстрації — 6 лютого 2023 року). Договір із КП «Швидкісний трамвай» — наразі єдина державна закупівля у ФОПа.
За останній місяць комунальне підприємство закуповувало різні матеріали для ремонту. Так, у травні КП «Швидкісний трамвай» придбало в ТОВ «Дніпроспецхім» фарби, емалі та супутніх товарів на суму 630 494,94 гривні.
Крім цього, комунальне підприємство придбало безповітряний фарбувальний апарат у ФОП Мєкіна Марина Анатоліївна вартістю 101 000 гривень, у ТОВ «Келвар колор» закупило шпаклівки, мастики, розчинників і супутніх виробів на суму 363 711 гривень.
Також в останні дні весни КП замовило послуги з відновлення і ремонту частин рухомого складу типу Т-3 в комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» вартістю 139 994,40 гривні.
А вже в червні «Швидкісний трамвай» замовив прилади для опалення трамвайних вагонів та іншого призначення у ФОП Слуцька Катерина Анатоліївна вартістю 886 279 гривень.
Комунальне підприємство на початку літа придбало системи відеоспостереження у ФОП Козленко Ганна Анатоліївна і витратило на це 98 450 гривень.
Матеріал створено за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project / Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.