“Укрзалізниця” змінила правила перевезення пасажирів та повернення квитків

“Укрзалізниця” змінила правила перевезення пасажирів та повернення квитків

Фото: Перший Криворізький

Укрзалізниця дозволила повертати квитки на потяги вже після відправлення – відтепер можна буде повернути не 10% від вартості, а майже повну суму, крім вартості плацкарти.

Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Вступили в дію зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.

Згідно з ними, зокрема, офіційно дозволили повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (раніше – не менше ніж за 9 годин).

Також дозволили повертати повну вартість квитка (а не 10%, як це було раніше) після відправлення поїзда, але не більше, ніж за годину після відправлення. При цьому вартість плацкарти не повертається, а повернення квитка після відправлення можливо тільки офлайн.

Також врегулювали питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси, уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин, ввели нову категорію поїздів, якої раніше юридично не існувало – місцеві поїзди.

Під цією категорією маються на увазі поїзди, пристосовані для з'єднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.

Також офіційно спростили процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів. Раніше оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, тепер процедуру дозволено перенести в онлайн.

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до telegram-каналу "Першого Криворізького"


Посилання скопійовано в буфер обміну