Нова пошта спростила повернення посилок, які не підійшли

Нова пошта спростила повернення посилок, які не підійшли

Фото: Pixabay

Нова пошта спростила повернення товарів продавцю, якщо він не підійшов покупцю.

Про це повідомили у прес-службі компанії.

Зробити це можна за допомогою мобільної програми "Нова пошта":

  1. У розділі "Мої відправлення" вибрати отриману посилку, яку потрібно повернути,
  2. У рядку "Керувати посилкою" вибрати послугу "Легке повернення",
  3. Вказати причину повернення товару із запропонованого переліку,
  4. За створеною накладною відправ посилку продавцю.
У Новій пошті зазначили, що перед поверненням потрібно обов'язково зв'язатися із продавцем та погодити повернення товару та коштів.

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до telegram-каналу "Першого Криворізького"

Посилання скопійовано в буфер обміну