Що і за скільки купував у 2025 році криворізький табір «Старт»
Фото: Перший Криворізький
Про закупівлі табору «Старт» із початку 2025 року повідомляє «Перший Криворізький», посилаючись на сайт держзакупівель Prozorro.
Офісні витрати і комунальні послуги
З початку року комунальний заклад провів кілька закупівель, які стосуються витрат на електроенергію та потреби офісу.
20 січня табір «Старт» підписав договір з АТ «Електроград» про відшкодування витрат балансоутримувача за спожиту активну електричну енергію. Сума договору — 60 тисяч гривень.
17 квітня «Старт» підписав договір із фірмою «Газенерго-Трейд» на електричну енергію. Сума договору — 230 тисяч 496 гривень.
24 березня комунальний заклад підписав договір із «ДТЕК Дніпровські електромережі» на послуги з розподілу електричної енергії. Сума договору — 53 тисячі 775,36 гривні.
У той же день заклад уклав іще один договір з «Електроградом» про оренду офісного приміщення в Кривому Розі на суму 1 гривня.
29 січня «Старт» підписав договір із ФОП Довгая Ганна Валентинівна про надання послуги у сфері інформатизації: доступ до інформаційного ресурсу «Портал Радник у сфері публічних закупівель» на суму 4 тисячі 224 гривні.
29 січня також уклали договір із підприємцем Максимом Стрільцем на послуги з відкачування рідких побутових відходів. Сума угоди — 12 тисяч 160 гривень.
Також 29 січня комунальний заклад підписав договір із Бобриком Олексієм Івановичем про заправку картриджів на суму 2 тисячі 720 гривень.
25 лютого комунальний заклад підписав договір із приватним підприємством «Явір-2000» на послуги з поточного ремонту та обслуговування комплексної системи відеоспостереження на території табору на суму 9 тисяч гривень.
Демонтаж аварійних будівель
10 лютого ДОТ «Слава» уклав договір із ФОП Черкас Дмитро Олександрович про заходи з усунення аварій у бюджетних установах (роботи з демонтажу аварійної будівлі гуртожитку обслуговувального персоналу №2 Комунального позашкільного закладу «Дитячий оздоровчий табір “Старт”» Криворізької міської ради). Сума договору — 559 тисяч 683,21 гривні.З ФОП Алєйнік Микола Васильович ДОТ «Старт» уклав договір на послуги з технічного обстеження матеріалів, отриманих від робіт із демонтажу аварійної будівлі гуртожитку обслуговувального персоналу №2 КПЗ «ДОТ “Старт”», з визначенням їх експлуатаційної придатності. Вартість робіт — 6 тисяч 723,36 гривні.
11 лютого комунальний заклад підписав договір із ФОП Черкас Дмитро Олександрович на послуги з навантаження та вивезення будівельного сміття, що утворилось після виконання робіт із демонтажу аварійної будівлі гуртожитку обслуговувального персоналу №2 КПЗ «ДОТ “Старт”», Комплекс будівель і споруд №17. Сума договору — 90 тисяч 136,79 гривні.
11 березня заклад уклав договір із ФОП Таран Андрій Миколайович на послуги з виготовлення проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Заходи з усунення аварій в бюджетних установах (Роботи з демонтажу аварійної будівлі спального корпусу №1)» на суму 45 тисяч 781,28 гривні.
Тримери, спецтехніка та паливо
14 лютого «Старт» підписав договір із ПП «Нафтатранссервіс» на закупівлю паливно-мастильних матеріалів, а саме 1 835 л бензину А92 (талони) на суму 98 тисяч 906,50 гривні.
25 березня «Старт» уклав договір із ТОВ «Вакула-Інструмент» на послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування техніки (малої механізації). Сума договору — 8 тисяч 490 гривень.
26 березня комунальний заклад уклав угоду з ФОП Литвиненко Віталій Олександрович на придбання садового акумуляторного тримера Procraft PTA-24, вартість якого — 3 тисячі 500 гривень.
12 травня з ФОП Литвиненко Віталій Олександрович підписали договір на купівлю садового акумуляторного тримера Procraft PZA-22 на суму 2 тисячі 800 гривень.
31 березня було укладено договір із ФОП Черкас Дмитро Олександрович на послуги з оренди спеціальної техніки, а саме: колісного екскаватора-навантажувача. Вартість послуг — 9 тисяч 500 гривень.
Також 11 квітня ДОТ «Старт» підписав договір із ФОП Черкас Дмитро Олександрович про послуги з оренди спеціальної техніки — прокат вантажних автомобілів із водієм на суму 99 тисяч 982 гривні.
Будматеріали
З квітня комунальний заклад уклав 13 договорів на придбання будівельних матеріалів.
15 квітня укладено договір із ФОП Бєльченко Наталія Станіславівна на купівлю:
- щебеню на суму 7 тисяч 999,92 гривні;
- 141 п. м арматури на суму 2 тисячі 538 гривень;
- будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом на суму 10 тисяч 515 гривень;
- 37 пензлів на суму 1 тисяча 454 гривні;
- 22 шт. фарби на суму 7 тисяч 155 гривень.
16 квітня ДОТ «Старт» придбав у ФОП Литвиненко Віталій Олександрович 2 подовжувачі на котушці на суму 3 тисячі 740 гривень.
23 квітня у ПП «Флоран» придбали 2,61 т профільної труби на суму 97 тисяч 461 гривня.
23 квітня з ТОВ «Маркамет» комунальний заклад уклав договір на придбання 484,41 м2 профнастилу на суму 99 тисяч 302,11 гривні.
12 травня заклад уклав договір із ФОП Литвиненко Віталій Олександрович про купівлю комплектувальних виробів і деталей для ремонту невиробничого обладнання на суму 1 тисяча 930 гривень.
1 липня заклад уклав договір із ФОП Батасова Марина Володимирівна на купівлю будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом на суму 19 тисяч 900 гривень.
30 червня з ФОП Щелканов Олексій Андрійович уклали кілька договорів:
- на придбання 41 шт. шпаклівки фасад-фініш біла ВСТ-25 на суму 17 тисяч 939,96 гривні;
- на придбання 175 шт. шпаклівки, ґрунтбетонконтакт на суму 78 тисяч 101,32 гривні;
- на придбання 182 шт. цементу ПЦ-400 на суму 30 тисяч 30 гривень.
Проаналізувавши закупівлі комунального закладу з початку 2025 року, ми порахували, що загальна їх сума становить 1 мільйон 675 тисяч 945,81 гривні.


Редактор: Олена Смоліна