Майже 500 заявок від криворіжців за тиждень: які проблеми фіксували у сфері житлових послуг

Фото: Перший Криворізький
Найбільше заявок — у сфері водопостачання та каналізації. Ліквідація витоків на мережах холодного водопостачання — 161 випадок, зокрема:
- 83 — з підземних мереж;
- 68 — із комунікаційних колодязів;
- 10 — з місцем витоку, яке ще не встановлено.
Низький тиск у мережі централізованого водопостачання в багатоквартирних будинках — 52 скарги.
Відсутність холодної води — 48 звернень (у будинках, під’їздах, мережах приватного сектора).
Ремонт внутрішньобудинкових систем водопостачання та каналізації — понад 50 заявок.
Проблеми з благоустроєм:
- скошування карантинних рослин — 13 звернень;
- знесення сухостою та обрізка дерев — 16 випадків;
- відновлення благоустрою після ремонтів — 10 звернень.
- ремонт покрівель, ліфтів, зливових систем — по 2–7 звернень кожного типу;
- відсутність освітлення в будинках та сходинкових клітинах;скарги на оплату послуг управителів та водопостачання.
Мешканці міста неодноразово скаржаться не лише на самі аварійні ситуації, а й на несвоєчасне реагування комунальних служб та повторюваність одних і тих самих проблем.