Майже 500 заявок від криворіжців за тиждень: які проблеми фіксували у сфері житлових послуг

Майже 500 заявок від криворіжців за тиждень: які проблеми фіксували у сфері житлових послуг

Фото: Перший Криворізький

Протягом останнього тижня мешканці Кривого Рогу найчастіше зверталися до відповідальних служб із проблемами, що стосуються систем водопостачання та каналізації. Станом на 17:30 у Кривому Розі за останній тиждень зареєстровано 492 звернення від мешканців.

Найбільше заявок — у сфері водопостачання та каналізації. Ліквідація витоків на мережах холодного водопостачання — 161 випадок, зокрема:
  • 83 — з підземних мереж;
  • 68 — із комунікаційних колодязів;
  • 10 — з місцем витоку, яке ще не встановлено.
Прочищення квартальної каналізації — 53 заявки.

Низький тиск у мережі централізованого водопостачання в багатоквартирних будинках — 52 скарги.

Відсутність холодної води — 48 звернень (у будинках, під’їздах, мережах приватного сектора).

Ремонт внутрішньобудинкових систем водопостачання та каналізації — понад 50 заявок.

Проблеми з благоустроєм:
  • скошування карантинних рослин — 13 звернень;
  • знесення сухостою та обрізка дерев — 16 випадків;
  • відновлення благоустрою після ремонтів — 10 звернень.
Інші поширені скарги:
  • ремонт покрівель, ліфтів, зливових систем — по 2–7 звернень кожного типу;
  • відсутність освітлення в будинках та сходинкових клітинах;скарги на оплату послуг управителів та водопостачання.
За тиждень жителі Кривого Рогу подали майже пів тисячі заявок, найактуальніші з яких — аварійні витоки та перебої з водопостачанням. Це свідчить про системну проблематику, яка потребує швидкого реагування та довгострокових рішень.

Мешканці міста неодноразово скаржаться не лише на самі аварійні ситуації, а й на несвоєчасне реагування комунальних служб та повторюваність одних і тих самих проблем.


Посилання скопійовано в буфер обміну