Письмово, за телефоном або на прийомі: як містянам звернутися до Криворізької теплоцентралі

Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє «Перший Криворізький» із посиланням на Telegram-канал Криворізької теплоцентралі.
1. Зателефонувати до диспетчерського пункту експлуатаційного району, який обслуговує ваш житловий будинок. Ви можете повідомити про аварійну ситуацію:
- (096) 047-10-69 — Північний експлуатаційний район;
- (098) 507-01-26 — Східний експлуатаційний район.
2. Звернутися з письмовим зверненням, заявою, скаргою, пропозицією:
- на e-mail kanc@tec.dp.ua;
- направити поштовим відправленням на адресу: 50014, Кривий Ріг, вулиця Електрична, 1;
- залишити звернення в скринці за адресою: Кривий Ріг, вулиця Електрична, 5.
3. Прийти на прийом громадян, який проводиться (Кривий Ріг, вулиця Електрична 5) з питання нарахувань, перерахунку, зміни власника, оформлення договорів реструктуризації, отримання актів звірки за наступним графіком:
- група комунікацій (каб. 30), відділ збуту теплової енергії (каб. 108, каб. 109, каб. 20), відділ по роботі зі споживачами (каб. 31) за графіком понеділок з 8:00 до 12:00, середа з 8:00 до 12:00, четвер з 13:00 до 17:00;
- начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7): понеділок з 9:00 до 11:00, четвер з 15:00 до 17:00;
- начальник відділу по роботі зі споживачами (каб. 2): понеділок з 9:00 до 11:00, четвер з 15:00 до 17:00.
4. Прийти на прийом до начальника району:
- начальник Північного експлуатаційного району (Покровський район): понеділок з 15:00 до 16:00;
- начальник Східного експлуатаційного району (Саксаганський район, Довгинцівський район): вівторок з 13:00 до 14:00;
- начальник Південного експлуатаційного району (Інгулецький район): середа з 09:00 до 10:00.
5. Додатково для споживачів працює телефон для консультацій з 8:00 до 17:00 в робочий час за номером (067) 566-96-86 та чат з головами ОСББ, ЖБК в Telegram.