Вода, тепло, каналізація: на що найчастіше скаржаться криворіжці

Фото: Перший Криворізький
Інформація про це міститься на сайті spilkuisia.kr.gov.ua, повідомляє «Перший Криворізький».
Читайте також: онлайн-прийоми у Контакт-центрі 1520: графік на 24–27 березня для криворіжців.
Криворіжці віддають перевагу телефонному спілкуванню з операторами контакт-центру. Через сайт вони подали 107 заявок, а зателефонували — 488 рази. 1 раз звернулись через онлайн-прийом. Найбільше скарг надійшло 18 березня. На вихідних активність знижується.
Найчастіше криворіжців цікавили послуги мешканцям будинків. Йдеться про:
- прочищення квартальної каналізації — понад 70 звернень;
- відсутність або поганий тиск води — майже 60 заяв;
- незадовільне або відсутнє опалення у квартирах та під'їздах — понад 50 заявок;
- ремонт внутрішньобудинкової системи опалення — майже 50 таких заявок;
- ремонт каналізаційної системи у підвалі — майже 30 заяв.
Також людей цікавили проблеми з:
- відновленням благоустрою після ремонтних робіт з теплопостачання;
- ліквідацією витоку на мережі холодного водопостачання з-під землі та з комунікаційного колодязя;
- відсутністю прибирання прибудинкової території;
- поривами на зовнішніх мережах теплопостачання;
- ремонтом водопровідної системи у підвалі.
Друге місце у рейтингу проблем займає проблема благоустрою:
- стерилізація безпритульних тварин — більше ніж 10 звернень;
- стан дитячих та спортивних майданчиків — 6 заяв;
- стихійні звалища — 5 заяви;
- установлення дорожніх знаків та їх технічний стан — 3 звернення.
Також криворіжці залишали скарги щодо прибирання та освітлення підземних переходів, омолодження зелених насаджень та прибирання гілок, у тому числі в санітарно-захисних зонах повітряних ліній електропередач.
На третьому місці проблеми з вуличним освітленням.

Щоб дізнатися про новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".