555 звернень за тиждень: що найбільше турбує криворіжців

Фото: Перший Криворізький
Інформація про це міститься на сайті spilkuisia.kr.gov.ua, повідомляє «Перший Криворізький».
Читайте також: З якими посадовцями Кривого Рогу можуть поспілкуватися містяни у з 11 по 13 березня.
Криворіжці віддають перевагу телефонному спілкуванню з операторами контакт-центру. Через сайт вони подали 88 заявок, а зателефонували — 467 разів. Найбільше скарг надійшло 4 березня. На вихідних активність знижується.
Найчастіше криворіжців цікавили послуги мешканцям будинків. Йдеться про:
- незадовільне або відсутнє опалення у квартирах та під'їздах — таких заявок було 120;
- прочищення квартальної каналізації — 79 звернень;
- ліквідацію витоків холодної води з-під землі — 27 таких заявок;
- відсутність або поганий тиск води — понад 50 звернень;
- пориви на зовнішніх мережах теплопостачання — 21 заява.
- нарахуваннями за послуги з теплопостачання, електропостачання, газопостачання та водовідведення;
- ремонтом системи опалення;
- обрізання дерев;
- перебоями у роботі ліфтів;
- прибиранням прибудинкової території від снігу;
- відсутністю освітлення у будинках;
- невідповідністю нормативам показників електричної напруги.
У топі благоустрою:
- стерилізація безпритульних тварин — 6 звернень;
- стихійні звалища — 5 заяв;
- омолодження (обрізка) зелених насаджень та прибирання гілок — 3 звернення;
- стан дитячих та спортивних майданчиків — 2 заяви;
- стан транспортної зупинки (прибирання, ремонт) – 1 звернення.

Щоб дізнатися про новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".