Всеукраїнська джинса: Опоблок - лідер прихованої реклами
Фото: Первый Криворожский
Про це повідомляє Інститут масової інформації.
Рівень матеріалів з ознаками замовлення в інтернет-ЗМІ скоротився на третину в порівнянні з попереднім періодом моніторингу (лютий 2017 року) і склав 61 матеріал за тиждень (попереднього періоду 99 матеріалів).
Натомість у друкованих значно зріс і склав 17 матеріалів за тиждень (попереднього періоду 7 матеріалів).
Читайте також: А чи було сміття? Або хто і як тиснув на мера Кривого Рогу
Такими є результати дослідження ІМІ на предмет розміщення в матеріалів з ознаками замовлення у 10 інтернет-виданнях («Українська правда», «Ліга», УНІАН, Укрінформ, «Корреспондент», 112 канал, LB.ua, «Страна.ua», «Обозреватель» і «Цензор.нет») та шести друкованих виданнях («Факты и комментарии», «Сегодня», «Вести», «Дзеркало тижня», «КП в Украине», «Газета по-українськи», «Новое время»), що проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк.
Поодинокі матеріали з ознаками замовлення виходили в центральних ЗМІ на користь Юлії Тимошенко, УКРОПу, голови Харківської ОДА Юлії Світличної та її колеги голови Дніпропетровської ОДА Валентина Резніченка.
Найбільше з досліджуваних ЗМІ джинси розмістив УНІАН (28 матеріалів за тиждень), 112.ua (11 матеріалів), LB.ua, газети «Сегодня» та «Газета по-українськи» (по 7 матеріалів).
Читайте також: На «Червоний Гірник» та оздоровлення дітей у таборі «Слава» виділили гроші криворізькі депутати
Матеріалів з ознаками замовлення не було виявлено за цей період в «Українській правді», Укрінформі, «Цензор.net», «Ліга.net» та газеті «Факты и комментарии».
Варто також зазначити, що 97% виявленої джинси в онлайн-виданнях є політичною, тоді як у друкованих виданнях - 47%.
Читайте також: Приєднуйтесь! Кривий Ріг вночі та вдень
Эр
15:51, 22 июня 2017
Про себя любимых забыли написать...
Ast
19:51, 22 июня 2017
Надо ж где-то оккупационному блоку подрабатывать помимо кремлевского финансирования.