Які підсумки роботи криворізького мобільного сервісу Центру «Віза» за 2024 рік
Фото: Перший Криворізький
Про це йдеться на сайті Криворізької міської ради.
Читайте також: Як працюватиме Мобільний офіс Центру Візи у Кривому Розі у січні
Мобільні адміністратори Центру «Віза», з використанням цифрових мобільних кейсів обслужили понад 500 заявників та здійснили 379 виїздів за їх фактичним місцем перебування.
Топ найбільш затребуваних питань, з якими протягом року зверталися мешканці до Мобільного сервісу є:
- державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
- приватизація земельних ділянок;
- реєстрація і зняття з реєстрації місця проживання особи;
- подання повідомлень про пошкоджене або зруйноване майно;
- подання заяв на отримання компенсацій за державною програмою «єВідновлення».