Маніпуляція фактами: у Кривому Розі прапори викинули в смітник

Маніпуляція фактами: у Кривому Розі прапори викинули в смітник

Фото: Перший Криворізький

Кремль вдався до перекручування фактів щодо ситуації, яка сталась у Кривому Розі. Нещодавно місцева друкарня виготовила прапори з фотографіями українських військових, проте в одній із партій виявили виробничий брак. Тому прапори з ознаками браку працівники друкарні в пакетах вивезли на смітник. Цю інформацію офіційно підтвердила пресслужба Криворізького районного управління поліції.

Російські псевдомедіа використали цю ситуацію в пропагандистських цілях і подали як «доказ» ненависті українців до власних військових.
Так проросійський ресурс «Украина.ру» поширив відео з таким підписом: «Мабуть, портрети були надруковані нещодавно і використані під час якоїсь акції. За роздрукування фотографій та за стояння з ними людям були обіцяні гроші».

Російська пропаганда перекручує подію з бракованими прапорами у Кривому Розі, щоб створити ілюзію ненависті до українських військових.

Такі вислови — ніщо інше, як голослівні домисли, які намагаються викликати в українців негативні емоції.

Навіщо це Росії

Кремль традиційно намагається створити ілюзію розбрату та невдоволення в Україні.
У цій ситуації пропагандисти переслідують декілька цілей:
  1. фейкороби намагаються довести, що українці «ненавидять» своїх військових нібито через насильницьку мобілізацію та інші вигадані приводи. Це має, за розрахунками росіян, підірвати довіру українців до армії;
  2. Росія намагається посіяти недовіру між українцями, переконати їх, що захисників держави зневажають. Це частина ширшої інформаційної кампанії;
  3. з допомогою подібних фейків російські пропагандисти зображають Україну як державу, позбавлену єдності та поваги до власних цінностей;
  4. у подібних фейках росіяни використовують емоційні вислови, такі як «ненависть до військових», «портрети викинули на смітник», «обіцяли гроші за участь у заходах». Це має викликати обурення або зневагу.

Такі маніпуляції — небезпечна зброя в інформаційній війні. Їхня мета — вплинути на думку і українців, і міжнародних партнерів.

Посилання скопійовано в буфер обміну