Зеленський купив готель за 88 мільйонів євро: російський фейк
Фото: Перший Криворізький
У російській пропаганді йдеться про те, що готель придбала компанія Film Heritage Inc, яку пов’язують із родиною Зеленського. Щоб це довести, у відео показано нібито офіційний сайт готелю, де вказується, що він дійсно нібито належить цій компанії.
Проте адресне поле самого сайту на відео пусте. Натомість адреса сайту вказується у субтитрах. Редакція «Першого Криворізького» переглянула сайт готелю і виявила, що він відрізняється від того, що показують на відео російські пропагандисти. Також на офіційному сайті цього готелю вказано іншого власника.
Для ефекту достовірності нібито французьких новин, то відео озвучене французькою мовою. Також видно англійські субтитри, на які зверху наклали російські.
РФ не вперше створює фейки про купівлю українським президентом дорогої нерухомості. Так у червні та в жовтні цього року вони писали, що нібито він придбав парадний автомобіль Адольфа Гітлера за 15 мільйонів доларів та одне з найбільших казино у Європі. А раніше, у грудні 2023 року, — віллу міністра пропаганди часів нацистської Німеччини Йозефа Геббельса за 8 мільйонів євро.
Так окупанти намагаються дискредитувати Володимира Зеленського та посіяти недовіру серед українців і міжнародної спільноти. Основна мета таких фейків — підірвати репутацію президента, створивши уявлення про його корупцію і аморальність.
РФ розуміє, що будь-які сумніви в чесності української влади можуть негативно вплинути на міжнародну допомогу і довіру, особливо у контексті війни. Тому вони обирають такі теми, які можуть викликати найбільший резонанс: розкішна нерухомість, дорогі авто чи готелі на престижних курортах. Це створює враження, що в той час, коли українці страждають від війни, керівництво країни нібито витрачає величезні суми на особисті забаганки.
Поширюючи такі повідомлення, Росія намагається не лише дискредитувати президента, але й відволікти увагу від власних поразок та проблем, створюючи інформаційний шум і вводячи в оману як своїх громадян, так і міжнародну аудиторію.