Власниця криворізької агенції з організації свят — про перші гроші та досвід відкриття

Створено за підтримки USAID

Власниця криворізької агенції з організації свят — про перші гроші та досвід відкриття

Фото: Перший Криворізький

Гендерпаті та весілля найчастіше святкують криворіжці, які користуються послугами агенції з організації свят «Weddingevents», засновниця якої, 23-річна Альбіна Сухотепла, попри початок повномасштабної війни влітку 2022 року заснувала власну справу.

Альбіна завжди мріяла про бізнес, який буде пов’язаний із творчістю, навіть коли навчалась в університеті та паралельно грала на сцені театру. Її шлях у сфері організації свят розпочався з маленьких заходів для друзів і родини. З часом завдяки своїй креативності та організаторським здібностям вона почала отримувати запити на організацію весіль та інших важливих подій. Це стало поштовхом для створення агенції «Weddingevents».


«Звісно, багатьом було у 2022 році, та й зараз, не до свят, але тоді, коли довго наважувалася почати, зрозуміла, що час іде й треба щось робити. Я помітила, що пари почали частіше розписуватися, особливо військові. І тоді мені прийшла ідея запустити фото- та відеопроєкт “Love in Ukraine”. Ми відзняли кадри, де гарна наречена йде до свого нареченого у військовій формі, і з того моменту ми почали працювати, а для військових хлопців та дівчат запровадили 30% знижки на наші послуги з організації свят», — розповідає Альбіна Сухотепла.


Але того очікуваного «бам» із замовлень не було


Після першого проєкту агенція «Weddingevents» не отримала очікуваного результату за кількістю замовлень, але Альбіна не опустила рук і почала думати над іншими варіантами розповісти про свою агенцію та вплинути на зміну настроїв містян, які вважають, що свята у війну не на часі.



Фото проєкту «Love in Ukraine»

«Коли ми заговорили про початок повномасштабної війни, то очі на мокрому місці. Я пишаюся собою та командою, що ми не опустили рук і все ще продовжуємо розвиватися в цьому напрямі. Класно, коли тебе підтримують вдома. Я знаю людей, які хочуть чогось досягти, відкрити власну справу, але коли їх не підтримують, вони просто зневірюються. Мені казали, що в мене все вийде, і на той момент у мене вже була команда, з якою я працювала. Це декораторка, вона поряд і досі, відчуває, що мені потрібно, і я лише кажу одне слово, а вона вже розуміє, що робити. Вона дуже підтримувала мене, казала, що все буде добре, і завдяки такій підтримці я змогла продовжити», — згадує Альбіна Сухотепла.


Організація свят для друзів і рідних поступово переросла в замовлення від клієнтів, які вже неодноразово звертаються до «Weddingevents». Також Альбіна розповіла, що на відміну від інших криворізьких агенцій вони укладають із клієнтами договір та обов’язковою умовою є заповнення анкети для клієнтів.

«Ми працюємо офіційно, сплачуємо податки. Існування внутрішнього договору між клієнтами та агенцією не обов’язкова умова, але не для нас, тому що прописані зобов’язання обох сторін — це в першу чергу впевненість клієнтів у кінцевому результаті. У нашому договорі прописано багато пунктів, включаючи можливі форс-мажори та передоплату за наші послуги. Але структуру цього документу я хочу залишити в секреті, бо ми складали його з юристами, а більшість інших агенцій навіть не мають ніяких документів між ними та замовниками», — говорить Альбіна.
А на питання, що найчастіше святкують криворіжці, Альбіна відповіла, що гендерпаті, тобто вечірки для рідних і друзів, де пара дізнається стать майбутньої дитини.

Організатор свят повинен бути трішки режисером, декоратором, флористом, технічним спеціалістом і навіть психологом


Агенція «Weddingevents» відрізняється від інших тим, що Альбіна та її команда вважають кожне свято унікальним. Кожен захід — це результат тісної співпраці із замовниками, що дає змогу врахувати всі деталі, від концепції до реалізації, — пояснює власниця агенції.


Також Альбіна Сухотепла розповідає, що вона з командою завжди прагне впроваджувати нові ідеї та тренди у своїй роботі. А кожне замовлення для «Weddingevents» — це новий виклик, який співробітники агенції приймають з ентузіазмом.

«У нас немає стандартних свят. Люди заповнюють анкету, де розповідають про свої почуття та шлях, який вони пройшли. Я на основі цієї анкети створюю концепцію свята. Кожне свято — це про людей, і воно ніколи не повторюється. Я завжди кажу своїм нареченим, що це дуже важливо. У нас була наречена, яка написала анкету на трьох аркушах, і це було чудово», — говорить Альбіна.

Перевагами агенції з організації свят Альбіна назвала те, що вони можуть прорахувати святкування на будь-який бюджет і масштаб, а це неабияк спрощує клієнтам планування.

«Організатори свят — це люди, які виконують багато функцій: трохи режисерську, декораторську, технічну та навіть психологічну. Ми саме ті люди, які забезпечують клієнтам упевненість у результаті», — розповідає Альбіна Сухотепла.
Сьогодні на карті організації свят агенцією «Weddingevents» — не лише Кривий Ріг, а й інші міста України. Також Альбіна поділилась, що в планах уже є вихід на міжнародний рівень, тобто організація свят за кордоном.

«Насправді так званий ринок Європи дуже перенасичений українськими організаторами свят, їх там дуже багато, і через це важко зайти на цей ринок і почати працювати. Але у нас усе попереду, тому плани є», — підсумувала Альбіна.

Більше про історію заснування агенції «Weddingevents», перший капітал, поєднання бізнесу та батьківства дивіться у відео нижче.



Проєкт «Перші гроші» організовує онлайн-медіа «Перший Криворізький/1KR.UA» та виконується за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Зміцнення громадської довіри» (UCBI).


Фото: Тадеуш Бабеуш

Відео: Тадеуш Бабеуш Дарія Коломоєць

Посилання скопійовано в буфер обміну