«Криворізька теплоцентраль» відкрила цілодобову гарячу телефонну лінію

«Криворізька теплоцентраль» відкрила цілодобову гарячу телефонну лінію

Фото: loda.gov.ua

У зв’язку з початком опалювального сезону 2024-2025 років для покращення якості обслуговування «Криворізька теплоцентраль» відкрила цілодобову гарячу телефонну лінію за номером телефону 067-566-96-86.

Про це йдеться в telegram-каналі акціонерного товариства.

Цей механізм комунікації дозволить оперативно реагувати на проблемні питання, які виникають у споживачів.

На лінії працює команда, якій у режимі 24/7 можна залишити:
  • інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;
  • заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;
  • заявки щодо нарахувань тощо.
Усі звернення, заявки та пропозиції передаються фахівцям за напрямками для оперативного реагування та надання відповідей.

Нагадаємо, у зв’язку з початком опалювального сезону з 1 листопада «Криворізька теплоцентраль» змінює графік прийому містян.

Посилання скопійовано в буфер обміну