З якими питаннями звертались криворіжці до контакт-центру в жовтні

З якими питаннями звертались криворіжці до контакт-центру в жовтні

Фото: freepik

23 та 24 жовтня криворіжці могли поспілкуватися з головою Покровської районної ради та начальницею відділу обслуговування громадян №13 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області у Кривому Розі.

Про це йдеться на сайті виконкому Криворізької міської ради.

Під час онлайн консультацій мешканців міста турбували питання отримання якісних житлово-комунальних послуг та пенсійні питання:

  • отримання послуг управителя з обслуговування багатоквартирного будинку;
  • ліквідації поривів на центральних мережах водопостачання;
  • асфальтування контейнерних майданчиків та підходів до них;
  • правил паркування авто на прибудинкових територіях.
  • умов призначення пенсії за віком;
  • нарахування субсидій на зимовий період;
  • виконання перерахунку розміру пенсії;
  • оформлення пільг на оплату житлово комунальних послуг.
Усього на онлайн-прийомах розглянули 18 звернень.

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".

Посилання скопійовано в буфер обміну