Яка ситуація у Кривому Розі з велопішохідними доріжками: опитування

Яка ситуація у Кривому Розі з велопішохідними доріжками: опитування

Фото: Перший Криворізький

Велосипеди й самокати набувають популярності в Кривому Розі. Ми запитали в мешканців, що вони думають про велопішохідні доріжки.

Криворіжець сказав, що він вважає, що поява таких доріжок — це європейська практика.
«В Європі розповсюджене пересування на велосипедах, бо це більш екологічний вид транспорту, ніж автівки. Я дуже радий, що і в нас велосипеди набирають популярність, молодь долучається до велоспорту», — додав чоловік.
Криворіжець розповів:
«Мене влаштовують доріжки тільки на Ювілейній, більше я таких і не бачив по місту. Всі їздять на велосипедах по тротуарах і по дорозі, а спеціальних доріжок немає. Я на велосипеді майже не пересуваюсь, тому такі доріжки мене не дуже цікавлять. Але для постійних користувачів велосипедів розвиток такої інфраструктури піде точно на користь».
Криворожанка розповіла, що вона вважає, що велопішохідних доріжок в нашому місті недостатньо для комфортного пересування містом на велосипедах і самокатах.


Хлопець, який має електровелосипед розповів, що періодично катається на ньому на дорогах.
«Я взагалі не бачив ні однієї велодоріжки в місті. Але я вважаю, що людям все одно на них, всі вже звикли їздити дорогою поряд з машинами», — додав хлопець.
Інший криворіжець поділився своєю думкою:
«Я вважаю, можна було б набагато краще розвинути таку інфраструктуру в нашому місті. Зараз відбуваються багато правопорушень через велосипеди й самокати на дорогах. Все можна вдосконалити та покращити наше місто».


Велосипедистам варто пам’ятати основні правила дорожнього руху:
  • рухатися слід велодоріжками, а якщо їх немає — по крайній правій смузі проїзної частини в один ряд;
  • рухатися проїзною частиною на велосипедах дозволяється особам, що досягли 14-річного віку;
  • велосипед повинен мати справні гальма, звуковий сигнал, бути обладнаним світловідбивачами: спереду білого, позаду червоного, по боках жовтогарячого кольору;
  • для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар чи фара;
  • завжди використовувати особисті засоби безпеки: шолом, наколінники та налокітники.

За порушення ПДР велосипедисти несуть адміністративну відповідальність за частиною 2 статті 127 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Наразі це штраф — 340 гривень.

Місцевий мешканець, що часто їздить на велосипеді сказав:
«Я такі доріжки рідко бачу і рідко ними користуюся. Загалом люди в нашому місті їздять на велосипедах по дорозі. Я вважаю, що такі доріжки дуже потрібні в Кривому Розі, якби їх було більше, я б катався ними».
Через відсутність велоінфраструктури криворізьким водіям двоколісних щодня доводиться стикатися з рядом складнощів — водії приватного транспорту паркують автівки посеред велодоріжок або біля зупинок, є відкриті зливові каналізації, а після зими на дорогах погано прибирають посипковий матеріал.

Водії роверів вимушені наражатися на небезпеку — аби об’їжджати припарковані автомобілі їм доводиться виїжджати на другу смугу, де велосипедистам заборонено рухатися.

Посилання скопійовано в буфер обміну