Працівник банку просить встановити новий застосунок: попередження про фейк

Працівник банку просить встановити новий застосунок: попередження про фейк

Фото: Freepik (ілюстрація)

Криворіжцям можуть надходити повідомлення від «банку» про те, що необхідно завантажити новий застосунок банку. Однак, це фейк.

Про це повідомляє МВС України у Telegram.

Зловмисники, які представляються співробітниками одного з банку, говорять, що старий застосунок перестав працювати й необхідно завантажити новий.

Для цього вони розсилаються фішингові посилання для завантаження з фейкового чат-бота та отримують дані клієнтів банку. Опісля жертву переконують назвати комбінацію, що надійшла від справжньої служби підтримки та викрадають кошти.




Як запобігти афері:

  • не довіряйте дзвінкам та повідомленням з невідомих номерів;
  • не передавайте стороннім особам коди, що надходять. Працівники банку ніколи не запитують особисті дані клієнтів;
  • переконайтеся та перевірте інформацію на офіційних сторінках банку.

Якщо ж аферисти заволоділи особистими даними, то зателефонуйте до служби підтримки банку та зверніться до поліції.

Читайте також: Ошукали на 100 000 гривень: на Дніпропетровщині судитимуть 4 продавців неіснуючих товарів.

Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до telegram-каналу "Першого Криворізького".

Посилання скопійовано в буфер обміну