Як криворіжцям зафіксувати відсутність опалення у будинках: інструкція
Фото: Перший Криворізький
Про це йдеться на сайті теплогенеруючої компанії «Криворізька теплоцентраль».
У разі виникнення у будинках пошкоджень, що призвели до відключенння опалення, голови ОСББ та управителі повинні:
- протягом 24 годин повідомити компанію телефонограмою про виявлення пошкодження, про здійснення відключення опалення для ліквідації пошкодження та викликати представника компанії для підтвердження наявності пошкодження та фіксації показників лічильника, яку можна оформити за номерами телефонів: (067)-566-96-86; (067)-539-00-21;
- звернутися до компанії з офіційним листом (оригінал з мокрою печаткою), в якому зазначити, коли відключили опалення через ліквідацію пошкодження, вказавши точний час відключення та перелік приміщень, які були відключені;
- протягом 24 годин повідомити компанію за допомогою телефонограми про ліквідацію пошкодження, про намір поновлення опалення до раніше відключених приміщень та викликати представника компанії, щоб підтвердити показники лічильника за період тимчасової перерви;
- звернутись до компанії з офіційним листом (оригінал з мокрою печаткою), у якому зазначається, коли поновили опалення через ліквідацію пошкодження, період відключення та перелік приміщень, які були відключені та яким поновлене опалення.
Щоб дізнаватися новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".