Що робити криворіжцям, аби не залишитися без світла, коли отримали попередження про відключення
Фото: Перший Криворізький
Про це йдеться на сайті компанії Yasno.
Відключення світла боржникам відбувається за вимогами законодавства та проходить у 3 етапи:
1. Повідомлення про заборгованість
- Yasno регулярно нагадує про борг електронною поштою, viber чи телефонними повідомленнями тим клієнтам, які надали свої контактні дані
- щоб отримувати такі повідомлення, потрібно вказати свої контактні дані у Особистому кабінеті або через функцію замовлення електронного рахунку у viber.
2. Попередження про відключення
- постачальник повідомляє клієнта про можливе відключення світла за вказаною датою
- після цього він передає відповідну заявку оператору системи розподілу, який здійснює технічні роботи
- якщо клієнт не сплатив борг після повідомлення постачальника, то оператор системи розподілу ще раз нагадує клієнту про відключення
- згідно з правилами, відключення може відбутися не раніше, ніж через 10 робочих днів після отримання попередження від постачальника та через 5 робочих днів після попередження від оператора системи розподілу.
3. Оплата заборгованості
- для швидкої сплати заборгованості краще використати онлайн-сервіси: Особистий кабінет, чат-боти у viber або telegram, на сайті постачальника за номером особового рахунка чи адресою
- після того, як кошти надійдуть на рахунок Yasno, постачальник повідомляє оператору про скасування відключення
- якщо оплата не надійшла вчасно – світло відключать до повного погашення заборгованості
- клієнту додатково доведеться оплатити виконання робіт з відключення та підключення світла. Вартість яких може складати від кількохсот до кількох тисяч гривень
- Yasno нагадує, що підключення світла відбувається не одразу – його можуть виконати протягом 3-х днів в місті та 5-ти днів в сільській місцевості.