Укрзалізниця запустила онлайн-замовлення спеціальних вагонів для людей з інвалідністю
Фото: Перший Криворізький (ілюстрація)
Про це йдеться на офіційному сайті залізничної компанії.
Ця послуга вже доступна в тестовому режимі.
Протягом 24 годин оператори «Укрзалізниці» візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.
Отримати та сплатити квитки можна в залізничній касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.
Уточнити статус заявки можна за цілодобовим безкоштовним телефоном 0 800 503 111.
Раніше, змовляючи цю послугу, пасажир або його представник був змушений мінімум двічі приїжджати на вокзал. Відтепер вагони, спеціально облаштовані для людей на кріслах колісних, можна замовляти, не виходячи з дому. Можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної.
Сервіс призначено для людей з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.
Новий сервіс реалізовано в рамках програми «Безбар'єрна залізниця». Також доступне замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
Нагадаємо, що Укрзалізниця має у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони обладнані відповідно до вимог інклюзивності, зокрема, є доступна вбиральня і купе, облаштовані згідно з потребами маломобільних пасажирів.
У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв'язку з ним.
Чтобы узнавать новости Кривого Рога и всей Украины первыми, присоединяйтесь к viber-каналу "Первого Криворожского"