Які скарги чиновники та комунальники мають розглядати першочергово

Головне фото новини
Фото: Перший Криворізький
1kr.ua
У Кривому Розі створений "Контакт-Центр", співробітники якого приймають звернення громадян. Дзвінки приймаються за номерами 1520 або 056-499-15-20. Деякі заявки від криворіжців мають розглядати за добу, на деякі потрібно 5 днів.

  • 24 години чиновникам надається для організації відновлюючих робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, покриття люків, відсутність електрики, водопостачання, прочистку каналізації, рішення проблеми з витіком газу.
  • До 15 днів відводиться на питання, що пов'язані з дотриманням вимог містобудівного законодавства, незаконного будівництва об'єктів, введення будівництва в експлуатацію, проведення.
  • Звернення громадян, щодо якості прибирання у підземних переходах, стану зупинок, встановлення рекламних конструкцій, скошування карантинних рослин, розглядаються за 5 днів.
  • До 15 днів даються на розгляд питань, щодо встановлення дорожніх знаків, пристроїв примусового зниження швидкості, світлофорів, знесення сухостійних дерев, розмітки дороги, стерилізації бездомних тварин.
  • За 5 днів потрібно розглянути звернення громадян, пов'язані з проведенням мітингів.
  • Дається доба на посипку доріг і тротуарів протиожеледними сумішами та розчищення снігу.
  • За 5 днів розглядають питання про надання кімнати у гуртожитку або іншого житла.


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.


Повітряна тривога

Попередня тривога тривала –
38 хв

Все гаразд

46 : 20

Новини 1kr.ua в Tеlеgram

Ми в соціальних мережах

Місто

Booking.com