Центр «Віза» у Кривому Розі працює

Центр «Віза» у Кривому Розі працює

Фото: Первый Криворожский

В умовах воєнного стану Центр «Віза» та його підрозділи продовжують працювати та надавати криворіжцям адміністративні послуги у новому форматі.

Про це повідомляє Управління преси та інформації Криворізького виконкому.

Центр, його територіальні підрозділи та віддалені робочі місця, «офіси прописки» райвиконкомів працюють з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 15:30, з технічною перервою з 12:30 до 13:00. Скасовано прийоми по суботах та до 20:00 - по вівторках.

З 24 лютого до ЦНАП надійшло звернень по послугах, які надаються в звичайному порядку - майже 1,5 тис з оформлення соціальних допомог, 77 - послуги Державного земельного кадастру, 57 звернень на отримання архівних довідок для оформлення пенсій, 33 - із земельних питань та питань архітектури та інші.
«Офіси прописки» здійснюють зняття з реєстрації місця проживання та видають довідки про реєстрацію місця проживання.

З 24 лютого офісами прописки було надано майже 3800 послуг, з них довідки про реєстрацію місця проживання – майже 2800.

«На час воєнного стану бувають моменти, коли зміщуються строки надання адміністративних послуг. Після скасування дії воєнного стану терміни надання послуг будуть поновлені. На жаль, з причин тимчасового переселення, не здійснюють прийом територіальні підрозділи ЦНАПу та відділ реєстрації місця проживання громадян в Інгулецькому районі за адресами: вул. Гірників,19 та пр. Південний, 1. Але, готові до видачі документи, які оформлювалися у вищевказаних підрозділах можна отримати у Головному офісі Центру на пл. Молодіжній,1. Крім того, прийом замовників, отримання вже готових результатів послуг здійснюється за обов’язковою попередньою реєстрацією на прийом. На сьогодні це найпростіше зробити зателефонувавши на «Гарячу» лінію Центру «Віза» 0-800-500-459, яка працює щоденно з 8:00 до 16:30, у посиленому режимі та у вихідні дні. Ми нікого не залишаємо без відповіді, намагаємося вирішити всі проблемні питання, як і в мирний час», - зазначила директор департаменту адміністративних послуг Людмила Зеленська.

В цілому, за період дії воєнного стану «Центром» та його підрозділами надано майже 8,5 тис. послуг та видано криворіжцям 1,8 тисяч готових результатів.

Змінилась тематика звернень. Перш за все це спричинено тимчасовим призупиненням надання послуг, які пов’язані з роботою в державних реєстрах: реєстрація нерухомого майна, бізнесу, Держгеокадастру, з видачі посвідчення водія та реєстрації (перереєстрації) транспорту, з прийому та видачі біометричних паспортів та з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання.

Посилання скопійовано в буфер обміну