Що найбільше хвилювало криворіжців минулого тижня: статистика

Фото: Перший Криворізький
Інформація про це міститься на сайті spilkuisia.kr.gov.ua, повідомляє «Перший Криворізький».
Читайте також: З якими посадовцями Кривого Рогу можуть поспілкуватися містяни у травні.
Криворіжці віддають перевагу телефонному спілкуванню з операторами контакт-центру. Через сайт вони подали 95 заявок, а зателефонували — 388 рази. 2 рази звернулись через онлайн-прийом. Найбільше скарг надійшло 1 травня. На вихідних активність знижується.
Найчастіше криворіжців цікавили послуги мешканцям будинків. Йдеться про:
- прочищення квартальної каналізації — понад 60 звернень;
- відсутність або поганий тиск води — понад 100 заяв;
- ліквідацію витоків на мережі холодного водопостачання з-під землі та з комунікаційного колодязя — майже 60 звернень;
- ремонт каналізаційної системи у підвалі — понад 30 заяв.
- відновленням благоустрою після ремонтних робіт з теплопостачання;
- відсутністю прибирання прибудинкової території;
- ремонтом водопровідної системи у підвалі.
- стерилізація безпритульних тварин — понад 10 звернень;
- стан дитячих та спортивних майданчиків — понад 10 заяв;
- стан парків та скверів — майже 10 заяв;
На третьому місці проблеми з дорогами:
- асфальтування та ремонт доріг на прибудинкових територіях;
- ремонт мостів;
- асфальтування та ремонт тротуарів;
- прочищення дощової каналізації на проїжджій частині та дренажних мереж.

Щоб дізнатися про новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".