Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки: відновлення продовжується

Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Укрзалізницю
Попри збій у системі рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі.
Так як ворог й раніше кібератакував системи Укрзалізниці, то в компанії впровадили протоколи резервування.
«Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості», — пояснює Укрзалізниця.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня компанія працює в офлайн-режимі:
- квитки продаються через каси: відкрили більше кас, розширили графіки роботи;
- на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах;
- у крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга.Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці. Зауважте, що у такому випадку можуть не бути наявні місця всіх класів.
Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня:
- компанія наполегливо просить не «штурмувати» каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра;
- компанія поінформує відразу про відновлення онлайн сервісів й всі зможуть придбати квиток онлайн.
Як повернути квитки
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд, можна це зробити онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Компанія обробить заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Нагадаємо, уранці 23 березня Укрзалізниця повідомила про технічній збій в IT системі, через що тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги. Також компанія посилила каси та дала можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
Для тих, кому терміново потрібне оформлення вагонів для людей з інвалідністю, бронювання супроводу на вокзалі або лаунжа, групових перевезень або автомобілевозів, то має звернутися з заявою на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com.
Читайте також: Як криворіжці можуть повідомити про можливу корупцію в Укрзалізниці