Криворіжці за тиждень подали понад 600 звернень через контакт-центр 1520

Фото: Перший Криворізький
Інформація про це міститься на сайті spilkuisia.kr.gov.ua, повідомляє «Перший Криворізький».
Читайте також: З 17 по 21 березня криворіжці можуть поставити питання трьом міським посадовцям.
Криворіжці віддають перевагу телефонному спілкуванню з операторами контакт-центру. Через сайт вони подали 87 заявок, а зателефонували — 548 разів. 2 рази звернулись через онлайн-прийом. Найбільше скарг надійшло 14 березня, у день ворожої атаки по Кривому Рогу. На вихідних активність знижується.
Найчастіше криворіжців цікавили послуги мешканцям будинків. Йдеться про:
- незадовільне або відсутнє опалення у квартирах та під'їздах — понад 120 заявок;
- прочищення квартальної каналізації — понад 70 звернень;
- ремонт каналізаційної системи у підвальному приміщенні — майже 40 таких заявок;
- відсутність або поганий тиск води — понад 50 звернень;
- пориви на зовнішніх мережах теплопостачання — майже 40 заяв.
- ремонтом водопровідної системи у підвалі;
- відсутністю прибирання прибудинкової території;
- ліквідацією витоку на мережі холодного водопостачання з-під землі та з комунікаційного колодязя;
- обрізання дерев;
- перебоями у роботі ліфтів;
- технічним станом електрощитових.
- стерилізація безпритульних тварин — 15 звернень;
- стан дитячих та спортивних майданчиків — 7 заяв;
- стан парків та скверів — 5 звернень;
- стихійні звалища — 2 заяви.
На третьому місці проблеми з вуличним освітленням.

Щоб дізнатися про новини Кривого Рогу та всієї України першими, приєднуйтесь до viber-каналу "Першого Криворізького".