Кривий Ріг на третьому місці серед міських рад за витратами на рекламу у 2024 році

Фото: Перший Криворізький
Про це повідомляє «Перший Криворізький» з посиланням на Dozorro.
Сума договорів міськради на рекламу минулого року склала 18,5 мільйонів гривень.
Більше, ніж у Кривому Розі, на рекламу витратили у Дніпрі — 49 мільйонів гривень, та у Києві — 20,6 мільйонів гривень.
На що спрямували кошти
Майже всі кошти — 18 мільйонів гривень — спрямовані на закупівлі комунального підприємства «Інститут розвитку міста Кривого Рогу», яке посідає п’яте місце за витратами на рекламу серед усіх замовників в Prozorro минулого року.
У лютому ІРМ уклав договір з Телерадіокомпанією “Нова”» на 12,6 мільйонів гривень. За ці кошти підрядник має висвітлювати інформацію про безпеку і захист мешканців, виконання соціально-гуманітарних програм і роботу органів влади.
Ідеться про 2 000 хвилин на радіостанціях «Радіо П’ятниця», «Радіо Шансон», «Город FМ» («Мегаполіс»), «Радіо Кривбас», «Перець FМ», «Стильное» та 5 250 хвилин на двох телеканалах: «Перший Міський» та «ОТВ».
Ще 5,5 мільйонів гривень спрямували на інформування населення про діяльність міської ради в пресі та інтернеті. Зокрема на інтернет-ресурсах «Кривбас Он-Лайн», «Пульс: новини, факти, коментарі», «Перший міський», «Інформатор» та у друкованих виданнях «Пульс: новини, факти, коментарі», «Моя Газета Домашня», «Вечір», «Вік. Вісник Кривбасу».