Влітку на нових парковках України обов'язково будуть проектувати мінімум 5% машиномісць з електрозарядками
Фото: Первый Криворожский
Зазначимо, що у Кривому Розі також є парковки, на яких можна підзарядити електромобіль у Металургійному районі міста по вулиці Героїв АТО, поруч з розважальним центром і супермаркетом та на перехресті вулиць Володимира Бизова та проспекту Миру біля «Ощадбанк», у Саксаганському районі міста по вулиці Космонавтів та інші. На карті електрозаправок можно переглянути точну локацію.
Зміни опубліковані 29 березня в Інформаційному бюлетені Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №3/2019 і вступають в дію з 1 липня цього року.
Читайте також: У Кривому Розі можуть з`явитися автоматизовані парковки — опубліковано нову зміну до ДБН
Згідно зі змінами до ДБН, не менше ніж 5% машиномісць від загальної кількості у гаражах та автостоянках необхідно виділяти для облаштування зарядними пристроями для паркування транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома).
Також у Міністерстві підкреслили, що цей процент планується поступово збільшувати, щоб до 2030 року усі 100% машиномісць на стоянках в Україні вже були оснащені електрозарядками. Ці зміни пов’язані з великою популяризацією електрокарів, яка очікується в найближчі роки. Так, за даними аналітиків німецького Центру управління автомобільним бізнесом (САМ), стрімке зростання кількості електрокарів прогнозується вже у 2020 році, так як саме на цей рік автовиробники запланували вихід на ринок багатьох нових моделей електромобілів.
Зміни до ДБН розроблені ПАТ «КиївЗНДІЕП».
Читайте також: На дахах українських ТРЦможуть з’явитися автомобільні парковки
SToRm_V
15:00, 04 апреля 2019
маловато..
медленно но уверенно. прогресс не остановить.
Александр Поль
15:40, 04 апреля 2019
А зачем пенсионеру машина? Ну вот так, чтоб без нее никак?
Погода
20:31, 04 апреля 2019
Деньги головой зарабатывают, а руками гроши.
Владимир
08:37, 05 апреля 2019
Большие деньги не зарабатывают а получают преступным путём. За редким исключением.
Владимир
08:36, 05 апреля 2019
Электромобили это хорошо. Современные аккумуляторы - вот что плохо. Мало того, что имеют определённое количество циклов заряда, так ещё и от времени деградируют и производители в контроллере заряда литиевых аккумуляторов встраивают программное управление, которое со временем всё сильнее недозаряжает аккум. Это дело называется "запланированное устаревание".
А стоят аккумуляторы процентов 30-50 от цены электромобиля и менять их надо примерно каждые 5 лет.
Groot
09:53, 05 апреля 2019
Так сто лет с этим не могут разобраться.
В начеле ХХ века, тоже самое было. Только тогда зелёных было больше чем ДВС.
Владимир
15:16, 05 апреля 2019
Железо-никелевому аккумулятору больше 100 лет. Некоторые до сих пор работают (больше 100 лет). Ёмкость такого аккумулятора на уровне хреновых свинцовых. Но этот аккум плохо подходит для электромобилей из-за низкой плотности энергии. Может когда-нибудь придумают радиоизотопный источник электричества достаточной производительности.