Придбали неякісний товар? — Захищайте свої права

Придбали неякісний товар?  — Захищайте свої права

Фото: google.com

Останнім часом почастішали випадки придбання неякісного товару у торгівельних точках міста.

Окремі мережі магазинів постійно моніторять власні торгівельні заклади на наявність на полицях харчових продуктів з простроченим терміном зберігання. Для цього залучають сервіси, які за допомогою таємних покупців виявляють «діри» як в обслуговуванні, так і в якості продукції, що реалізується.

Неякісними можуть бути не лише продукти харчування, а й техніка, меблі, одяг, тощо. Якщо ви раптом придбали неякісний товар, треба знати як захистити свої права як споживача.

Юристи ЮК «Правовий Центр «Гарант» дали поради, як діяти в такій ситуації.

Виходячи з норм Закону України "Про захист прав споживачів", який є чинним на сьогоднішній день, стаття 8 передбачає право споживача у разі придбання ним товару неналежної якості.

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).

Тобто, після проведення експертизи, маючи підтвердження того, що придбаний Вами товар був неналежної якості, Ви можете вимагати задоволення своїх вимог, відповідно до вищевказаної норми Закону України «Про захист прав споживачів».


Комментарии (5)

Den111

21:52, 05 февраля 2017

Особенно, когда 95% тупых людей знают только фразу "я имею право в течении 14 дней". А 1,5 страницы условий выполнить, да экспертизу сделать - зачем? это же для лохов....14 дней же.

Perchenko

08:46, 06 февраля 2017

А вы лично пробовали сделать экспертизу?

Den111

11:44, 06 февраля 2017

Если видимых механических повреждений нет и с товаром всё ок - заключение СЦ дают бесплатно в течении дня-двух. А вот если вы утопили телефон и хотите доказать, что вы не олень - будет платная экспертиза с представителями сц, мазагина и зпп

Настоящий Кривой Рог 2.0

09:46, 06 февраля 2017

Вы нам еще про "додатковый сервис" и "услуги хайтехника" (установка программ на андроид за 1250 грн) расскажите...

Я с Кривбаса

08:23, 06 февраля 2017

zеrо ко, в сомfi тоже.

Ссылка скопирована в буфер обмена