Як у містах України управлятимуть відходами в рамках нової реформи
Фото: Перший Криворізький
Нові місцеві плани управління відходами розроблятимуть:
- упродовж року з дня набрання чинності відповідними регіональними планами;
- за участі вчених, експертів, громадськості та підприємств, які працюють на тій чи іншій території;
- на підставі аналізу реальної ситуації з відходами на місцевості (види відходів, їх обсяг, наявні місця видалення та їх характеристики; наявні підприємства, що здійснюють операції з відходами, їх технічне забезпечення; необхідна додаткова сміттєпереробна інфраструктура, обсяги витрат та джерела фінансування тощо);
- з передбаченням конкретних заходів щодо створення нових об’єктів з оброблення відходів або реконструкції діючих, закриття та рекультивації сміттєзвалищ, що не відповідають вимогам тощо;
- з урахуванням заходів запобігання засміченню територій.
Щороку органи місцевої влади звітуватимуть про хід виконання місцевих планів, зокрема про досягнення встановлених цільових показників. Така інформація буде публічною. А що два роки здійснюватиметься оцінка ефективності виконання місцевих планів та результати оприлюднюватимуться для громадського контролю.
Відходи війни: що це та що з ними роблять у Кривому Розі